Bij KMA kunnen zo ook heeel vaak snotterig zijn toch..? Dus misschien kan je het eens zonder melk proberen of een ander soort
Dus soyamelk proberen of geitenmelk.Sam20 Nee dit is echt verkoudheid van de opvang. Zodra ze eindelijk minder loopneus heeft is komt er weer een ander verkoud kindje haha. Of mama wordt "ziek" net zoals nu dus. Kylietje nee ze stapt niet los maar staat eigenlijk bijna de gehele dag of zit. Kruipen doet ze alleen om van a naar b te komen. Om weer te staan en langs de dingen lopen. Oja ik hoop dat ze met gemak blijft spugen. Ik was ook een spuugbaby en ik vond het vroeger super eng ! Ik dacht altijd dat ik mn keel kon uitspugen FleurSylvano ook koeienmelk komt eruit. Nouja vanmorgen twee keer gespuugd en verder de hele dag de hik 5x en het duurt gewoon een halfuur voor t een keer overgaat pff. Dus soyamelk of geitenmelk proberen. Lactose intolerantie is het sowieso niet daar heeft ze geen enkele klachten van. Ze heeft ook bijna nooit dunne ontlasting zelfs niet met haar tanden en kiezen.
Hier heeft het ook erg lang geduurd voordat het spugen helemaal over was, met 14 maanden ongeveer. Mijn zoon spuugde ook veel, eerst na elke maaltijd en op het laatst eigenlijk alleen nog na de pap. Misschien omdat dat het eerste was wat op een dag zijn maag in ging, geen idee. Hier geen kma in elk geval want hij houdt nu alles binnen (eindelijk!)
Ik dacht inderdaad ook misschien is het teveel zo in de ochtend. Vandaag de fles kleiner gemaakt maar ze had al vlug weer trek in eten, melk bleef er vanochtend voor zover ik weet in. Vanavond daar in tegen kwam het weer omhoog en ook een beetje eruit de rest ging weer lekker terug dr buikje in. Viespeuk Dit weekend maar sojamelk proberen. Maakt het uit welk merk ? Kan ik daar ook bambix in doen ?
Doe je trouwens de pap indikken met jbpm? Ik had hier op het forum namelijk gelezen dat pap in het maagje gewoon weer dun wordt en dus ook zo nodig ingedikt moet worden. Dit heb ik dus ook heel lang gedaan en dat heeft wel goed gewerkt, spugen was beduidend minder.
Ik heb helaas vergeten soja te halen. Maar nu heeft ze even een flesje water s nachts in haar bed staan en het lijkt erop dat gewoon het eruit/omhoog komt omdat het het eerste is wat ze krijgt. Gister en vandaag dus met water. Vandaag ook de hele dag de hik zo zielig. Je hoort dan ook alles omhoog komen. Gelukkig laat ze de hik ook voor wat het is. Maar ze heeft echt vaak gehuild als ze de hik had.