Hoi Mirjam, Brigitte of Imke, Ik heb aan jullie een brandende vraag; mijn cyclusduur is 34 dagen. Nu heb ik op dag 17 waarschijnlijk mijn eisprong gehad, ek ik zit nu op dag 29. Wanneer zou ik kunnen testen of ik zwanger ben? Ik heb vorige week donderdag (was 8 dagen na eisprong) een klein beetje lichtbruine afscheiding gehad, hield zo'n dag of 3 aan met een zeurend gevoel in onderbuik, en onder in mijn rug. (dat gevoel had ik ook 5 dagen na eisprong) Op dit moment heb ik niet of nauwelijks afscheiding, en nog steeds pijn in mijn onderrug. Verder heb ik het gevoel dat mijn borsten iets voller zijn (doen geen pijn). Ben dus erg benieuwd of het deze keer raak mag zijn, maar als ik van zaterdag testen uit ga, duurt het nog zo ontzettend lang... Ben dus heel benieuwd wat jullie denken! groetjes Lette
hallo als je cyclus 34 dagen duurt mag je op dag 34 testen, dus inderdaad nog even geduld. Het wel of niet hebben van symptomen zegt helaas niks over het wel of niet zwanger zijn. Succes met afwachten! Mirjam
Dag Mirjam, Heel erg bedankt voor je snelle reactie! Nog even geduld hebben dus, haha! groetjes van lette
Hoi Mirjam! Ik heb vandaag (dag 34) een zwangerschapstest gedaan, en ja hoor er zijn twee streepjes te zien! Dus waarschijnlijk heb ik toch de innesteling gevoeld! Ben echt helemaal in de wolken, nu maar hopen dat het vruchtje blijft 'plakken', hahaha! Groetjes van Lette