Gaan we weer… ik ben weer besmet. Man heeft booster gehad dus hoeft niet in quarantaine. Hoe zit het na afgelopen dinsdag met kinderen? Mogen ze nog naar de opvang? M’n man voelt zich overal bezwaard in en vindt dat het niet mag Na 5 dagen uit quarantaine, mits 24 uur klachtenvrij is het nu? Ik had een geslachtsbepaling staan voor maandag. Ik heb klachten sinds gisteren. Dan zou ik nog op tijd uit quarantaine kunnen zijn toch? Man man man ik baal zo.
Voor dr rest is niks veranderd. Alleen idd de quarantaineperiode voor de besmette die verkort is. Als je klachtenbrij bent, kan de geslachtsbepaling doorgaan idd.
Kinderen mogen inderdaad gewoon naar de opvang en met een beetje mazzel ben je maandag weer klaar voor de echo. Rot hoor dat je er opnieuw aan moet geloven!
Als kinderen geen klachten hebben mogen ze in principe naar de opvang. Nu hebben wij wel onze zoon deze week thuisgehouden en gaan we zondag nog even speekseltestje doen. Persoonlijk vind ik het netjes dat als je toch in quarantaine zit je ook gewoon je kinderen bij jou houdt. Maar das een ander punt. Offtopic: Mijn opvang is wel echt heel pissed om die regel trouwens. Want de kans dat je kinderen besmet zijn is groot dus besmetten ze kinderen en opvoedsters en zo moeten kdv sluiten wegens personeel enzovoort. Ik snap hen wel.
De kans is enorm groot dat ik het juist daar of van de kinderen heb opgelopen. Er waren 2 leidsters positief afgelopen vrijdag. Kinderen hebben nauw contact gehad terwijl de besmette personen aanwezig waren. Heb ze meerdere keren getest omdat ze beide verkouden waren maar de zelftesten waren negatief. Maandag weer 2 leidsters aanwezig die achteraf positief bleken te zijn. De kinderen heb ik daarna niet meer getest omdat de verkoudheid bijna voorbij was. We gaan het er thuis nog maar weer eens over hebben hoe we het dit keer weer in gaan vullen. Man denkt er overigens hetzelfde over als jou. Maar zoals t nu rond gaat is er toch ook geen ontkomen aan..
Nee hoor dat hadden wij hier ook elke keer. Vervelend voor je. Hopelijk kan de echo gewoon doorgaan. Beterschap.
Ga je nog bij GGD testen? Het Zou ook zo kunnen dat je daar alsnog negatief test hoor... Wanneer was de vorige besmetting? Mijn zoontje had 6 weken na vorige besmetting ook zo'n positieve zelftest, maar testte 2 dagen later alsnog negatief bij de GGD
Nee, de vloeistof trekt als eerste over het testgedeelte. Dus kan die daardoor ook eerder reageren dan de controlestreep. Ik zou kinderen trouwens gewoon naar de opvang brengen.
Zeker niet! Was bij dochter en vriend ook. Volgens mij loopt de vloeistof daar ook als eerste langs toch?
M’n vorige besmetting is vastgesteld op 25 november. De test kan daar helaas niet meer op reageren. Ik twijfel om naar de GGD te gaan.. ik ga er een nachtje over slapen.
Afspraak bij de GGD gemaakt. Nog een speekseltest gedaan maar deze was negatief. Nu zijn deze ook niet heel betrouwbaar geloof ik? Ik hoop dat de test bij de ggd ook negatief is. Maar ik betwijfel het met zo’n knaller van een zelftest.
Vanaf vandaag dacht ik officieel, maar kan me voorstellen dat mensen na deze aankondiging het meteen in laten gaan als dat zo uitkomt. Maakt natuurlijk ook niks meer uit.
Ja zag het net idd. En nee, denk ook niet dat het nog wat uitmaakt. Hier hebben ze nog klachten, dus zitten ook sowieso nog even binnen, maar wat mij betreft gooien ze die hele quarantaine en isolatie er nu ook gewoon uit pff.
Ja heel handig, maar niet heus haha. Uw klachten zijn te lang geleden begonnen, kunnen geen advies geven