Als ze opeens in de kamer gaat staan en tot 10 telt. (We laten haar oefenen met los staan en tellen dan tot 10 en dan dikke knuffel) nu gaat ze een enkele keer dus zelf staan en dan is ze zo trots op zichzelf dan smelt ik echt wel
"Ik vind je de aller aller aaaaallleeeerrrr beste mama!" Als ze me uit zichzelf een kusje en/knuffel komt geven. Als ik overgeef komt ze me aaien op mn rug en maakt water voor me Laatst voelde ik me niet zo lekker dus ik ging even op de bank liggen. Komt ze me een deken brengen en me toestoppen en fluistert ze "sssht, ik ben bij je". ♡
Vanavond zat ik met mijn dochter op de bank. Ze knuffelde me. Ik zei tegen haar:"Ik houd van je meisje. Jij ook van mij?". Waarop ze tegen mij zei:"Ja, veel hou." Daar maakt mijn hart wel een sprongetje van ❤️.
Als m'n zoontje s morgens straalt als ik hem uit bed haal. Als hij eet en zegt: mmmm mama echt heerlijk Vanmorgen zei hij: zullen we zellig op bed ontbijten mama? En daarna heerlijk rustig spelen met z'n autootjes. Laatst keek hij me heel indringend aan en vroeg: gaat het goed met jou mama? (Hij is bijna 2,5!!) ik vind dat heel bijzonder maar misschien is het normaal haha En natuurlijk knuffels en kusjes en als hij zegt: mama allerliefste van de wereld smelt Ik heb dagelijks vlinders in mijn buik van verliefdheid op mijn eigen kind, heerlijk!
Bij dit filmpje smelt ik trouwens nog steeds. Oudste was toen bijna 4 en jongste 1,5 jaar. Is alweer 5,5 jaar geleden inmiddels.
Heel erg vaak. Vandaag ging ze logeren en toen zei ze 'Mama ik wil je graag heel erg missen'. (ik ga je heel erg missen mama) ze is net 4 jaar.
Ah wat een schatjes allemaal. Ik heb er ook teveel om op te noemen. Ze zijn echt lief voor elkaar. En knuffelbeesten zijn Het ook. Met koningsdag had ik een speciaal momentje toen we in het park waar van alles te doen was even gingen eten. De jongens een frietje en ik een broodje kroket. We zaten op de grond. Ik had mijn broodje in de hand, dus mijn bakje was leeg. Jongste ziet dat en begint meteen frietjes van hem in mijn bakje te leggen. En gisteren ging jongste spontaan bij oudste op schoot zitten. Zo lief. En zondag waren we bij de alpe d'HuZes kick off. Tijdens de presentatie klommen beide jongens bij hun papa op schoot. Daar zaten ze dan. De drie belangrijkste mannen in mijn leven
Haha mijn peuter zit op schoot mee te kijken naar het filmpje. En zit de hele tijd 'oh mooi' 'oh wouw' naar jouw jongste dochter te roepen. De speciale momenten vind ik als hij superlief voor zijn broertje doen of echt mama nodig heeft. Hij is nu ziekjes en dan kruipt hij lekker veel bij mij.
Als ik in bed nog even bij hem blijf liggen savonds en hij zegt: wat fijn dat je bij mij bent mama. En als de jongens samen aan het lachen zijn, dan smelt ik helemaal..
Wanneer ze samen uit volle borst een 'Engels' liedje zingen. Er klopt geen woord van, maar ze zijn dan zo enthousiast dat ik niet anders kan dan smelten. Stiekem mag het van mij nog heel lang duren voordat ze écht Engels leren.
Vandaag kwam mijn zoontje mij halen om mee te gaan spelen in de speeltuin. Ik vroeg of hij niet met de andere kindjes kon spelen maar hij zei: maar mama.... jij bent veel leuker hoe kun je dan niet mee gaan spelen... Hij is sowieso erg lief dus ik smelt dagelijks wel een keer.
Als mijn zoon van 8,5 zo aan het 'praten' is met zijn zusje van 5,5 maand oud. Hele gesprekken samen, hoe klein zij ook is hoe mooi het is hoe ze reageert op haar grote broer. Mijn zoon die na ruim 8 jaar alleen geweest te zijn zoooooo dol is op zijn zusje. Voor Valentijnsdag had hij geen kaart voor mij gemaakt op school nee hoor voor zijn zusje! Dat ontroert me en ben zo blij dat we de keuze voor een 2e kindje toch gemaakt hebben. Mijn dochtertje is altijd vrolijk en door naar dat vrolijke koppie te kijken smelt ik al.
Heerlijk te lezen op de vroege ochtend! Mijn smeltmomentjes: Hem uit bed halen, hoe vroeg ook altijd blij Dat ik hoor aan zn huilen of stem wat er is. En dat het daarna dan weer goed is. Als hij zo lief aan het spelen is, vaak met helemaal niets. Gaat dan helemaal op in zn spel Als we het hebben over andere mensen die hij lief vind, en dan zegt ie mama, mijn mama! Met een stralende lach. En dan 1 mama. Ja liefje je hebt maar 1 mama. Als hij slaapt en ik stiekem kan kijken Als hij ziek is en alleen maar bij mij wil zijn. Als hij overstuur is snachts en met zn neusje over mn huid strijkt en dat het daarna dan weer goed is Lachen om zn eigen grapjes Of gewoon als ik hem zie lopen en hij ziet eruit om op te vreten Zo kan ik nog wel even doorgaan. Volgende week wordt mijn liefste mannetje alweer 2 jaar. Ik kan met recht zeggen dat hij ons leven zo heeft verrijkt.
Ik had er gisteren weer een. Ik ben een weekendje weg met een vriendin. Appt mijn man of ik misschien even kan bellen want mijn dochter was mr aan het zoeken. Onder het bed en onder de bank
Ze is 14 maanden en ik smelt als ze me ineens een echte knuffel geeft. Of laatst toen we voor het eerst bij haar nieuwe gastouder gingen kijken . Ze vond het super spannend maar probeerde zich groot te houden. Toch zag ik op een gegeven moment die mondhoekjes naar beneden zakken. Ahhh......
Ohja, en als ze duimt. Haar linker duim gaat in haar mond en met rechts gaat ze dan aan haar oortje wriemelen. Die handelingen gaan altijd samen. Dan smelt ik iedere keer weer .....