Hayyy, Ik ben uitgerekend voor de 20e van september en heb dus nog 2 daagjes te gaan. Gistermorgen werd ik wakker met schreeuwende rugpijn en later kwamen hier echt krampen bij in mijn onderbuik, die in de loop van de dag steeds erger werden. Ik had er 's avonds echt wel 6 per uur. Heb de hele nacht voor geen meter kunnen slapen want het deed me echt pijn. Ook moest ik steeds naar de wc gaan en had slappe poep en verloor ook steeds van die lange slierten slijm (sorry voor de details). Mijn ventje had ook nog eens nachtdienst en ik was helemaal alleen snik snik, je snapt het al ik voelde mij flink ellendig. Nu heb ik toch wat kunnen slapen omdat het allemaal wat afgezakt is. Heb nu even geen krampen en de rugpijn is bijna verdwenen, wel voel ik echt een steeds aanhoudend drukkend gevoel naar onderen. Wat niet echt lekker is moet ik jullie vertellen. Voel me een beetje opgefokt omdat ik niet weet wat voor 'tekens' dit nu weer kunnen zijn en hoelang het nog duurt pfff. Mijn lijf voelt nu echt moegestreden?? Iemand die weet wat dit betekend? Want waarom zijn die krampen nou weer gestopt, waren dat trouwens weeen als je je onderbuik helemaal voelt trekken en rugpijn hebt? kunnen jullie me helpen? : Dikke kus, Twijfelaartje
Weeen voelt voor iedereen anders meis, dus dat is moeilijk te zeggen... Was je beeb wel al helemaal ingedaald? Het klinkt toch wel heel serieus hoor, ook omdat je nog maar 2 dagen hoeft. Als ik jou was zou ik voor de zekerheid even contact opnemen met je VK. Liefs en succes ermee!!
Hey, Bedankt voor je snelle reactie, Ja ons beebje was afgelopen week al helemaal ingedaald en ligt vast, zoals ze dat noemen... Dus daar maak ik me maar geen zorgen meer over !! Zal het nog even aankijken voor ik bel, wil echt geen aansteller zijn. Maar zoals ik al zovaak gehoord heb toch liever 10 x teveel als 1 x te weinig he? Groetjes
Hallo Skatje22, Ja ik herken precies wat je beschrijft, maar dan ook helemaal. Ik heb hier nu al weer 3 weken last van. Vorige week wat minder last maar vanaf zaterdag weer heel erg. Ook vanacht echt last gehad van buikpijn en rugpijn. Kon ook niet slapen. Bij zijn het volgens mij nog steeds gewoon voorweeeen alhoewel ze steeds duidelijker worden. Dus hoop nu dat het omgezet gaat worden in echt weeen. Hoop bijna dat ze zo heftig zijn dat ik er niet omheen kan. Dan weet ik tenminste dat het begonnen is. Ja de symptomen die wij hebben zegt dus niets over wanneer het echt gaat beginnen. Groetjes Karin
Dan zijn het in elk geval geen indalingsweeen meer Je kan beter 10x teveel bellen dan 1 x te weinig. 1 van de septembermama's had ook rugpijn en pijn in een been en toen had ze al 4 cm ontsluiting, de dag erna is ze bevallen... Hou je ons op de hoogte?
heyy, Ben net ook de slijmprop verloren dus hoop dat het zich nu toch echt wel doorzet. Ik hou jullie op de hoogte. Kuszzz
Hoop voor je dat het doorzet. Nu je je slijmprop verloren bent zal het echt niet lang meer duren. Silly
Hallo allemaal, Hier is het doorgezet dus. nu al 5 cm onsluiting, loop wat met mijn ziel onder mijn arm. Dus dit berichtje is wel weer lang genoeg pfffff..... Nou tot laterzzz