Ik ben op zoek naar een houten poppenhuis. Nu heb ik er wel over nagedacht er zelf een te maken maar dat is zo vreselijk duur qua inrichting, dat loopt echt in de honderden euro's qua meubeltjes ed./ Heeft er iemand een tip voor een poppenhuis? Ik ben wel op zoek naar iets stevigs en degelijks
Kidkraft verkoopt echt hele mooie poppenhuizen. Ze zijn alleen wel erg duur! Op KidKraft kun je ze wel bekijken. Mijn dochtertje wordt bijna 4 en we willen misschien het houten keukentje aanschaffen van Kidkraft. Echt zo leuk! Liefs tumtummetje
KidKraft heeft idd hele leuke! Deze ga ik nl voor mijn dochter bestellen KidKraft - Savannah Poppenhuis - Poppenhuizen Vind het wel prijzig maar hij is dan wel ingericht!
Ik zag bij de hema ook een heel schattig poppenhuis. Echt heel leuk. voor een eerste poppenhuisje is ie prima! Vanaf welke leeftijd ga je een poppenhuis gebruiken?
Deze vond ik ook wel leuk maar vind het wel wat jammer dat er zo weinig meubels instaat, Veel meubels zijn stickers. Bovendien zou ik em graag eerst echt willen zien om te zien of ie wel degelijk is
Heb je geen winkels in de buurt die houten speegoed verkopen? Vaak zijn daar ook wel houten poppenhuizen verkrijgbaar
Ik maak en pimp zelf houten speelgoed, waaronder poppenhuizen. Ik weet niet precies wat je zoekt, maar misschien kan ik iets voor je betekenen? Hier een foto van het huis voor mijn dochter.
Ik heb er ook nog één staan met veel meubels, maar daar moet ik nog helemaal aan beginnen, dus daar heb ik geen fatsoenlijke foto van. Kan evt wel via PB wat meer vertellen.
Juud wat waanzinnig mooi! Knap hoor. Heb er idd aan gedacht om er 1 zelf te maken (al is het maar dat ik trots kan zijn dat ik zelf iets voor madame heb gemaakt) maar na wat zoeken op i-net heb ik gemerkt dat al die meubeltjes ed bijna onbetaalbaar zijn. Kwam alleen voor inrichting al op 300 euro minimaal. En dan zit je ook nog met de verhoudingen ed. Lastig hoor. Zat er nu ook aan te denken misschien een echt groot poppenhuis te maken voor de barbie's. Als je wellicht wat info voor me hebt, ben ik wel nieuwsgierig!
Die is idd leuk maar ik zoek echt iets groters. Engiste wat in de buurt komt is idd dat kidkraft poppenhuis, die vind ik geweldig! Blijf het alleen jammer vinden dat die relatief weinig meubels heeft. Dus nu dacht ik eraan zo een soort poppenhuis te maken en dan in te richten met allemaal barbie spullen zodat het een barbiepoppenhuis word. Moet dan alleen nog even zoeken wat de verhoudingen zouden moeten worden.
Mijn dochter heeft toen ze 1 werd een poppenhuis gekregen van mijn moeder. Niet te groot en niet te klein. Voor het huisje met daarbij de poppetjes was mijn moeder 25 kwijt bij de Sligro destijds. Daar heeft ze nog een duur setje meubeltjes bij gekocht. Het is wel een beetje hoe gek je het zelf maakt. Je kan ook wat minder meubeltjes nu doen en bijv met Sinterklaas een extra setje geven. Of vraag aan anderen zo'n setje met meubeltjes voor haar verjaardag te kopen. Oh ja mijn meisje is dol op haar poppenhuis! Ze speelt er bijna dagelijks mee!
Hema heeft ook leuke meubeltjes en ik zet er ook graag meubeltjes van Playmobil in. Bij die setjes zitten ook meteen poppetjes. Maar voor Barbies een huis maken is wel groot hoor. Je loopt het risisco dat het niet te tillen wordt....