hallo moeders... mijn zoontje is nu 3 weekjes oud... hij drinkt nog 5 voedingen per 24 uur... hij slaapt door sinds hij 2 weekjes oud was dus dat was helemaal super! hij krijgt hij per keer 90cc voeding en dronk dit in t begin niet helemaal op maar sliep dan gewoon vrolijk door... overdag vind ik het niet zo erg als hij zn fles niet helemaal opdrinkt want hij groeit in princiepe gewoon goed enz.. maar nu savonds met de laatste fles laat hij er wel 30cc inzitten... en komt hij dus een keer snachts.. nou heb ik er eens op zitten letten hij drinkt 60cc leeg en dan is hij zo moe dat hij in slaap valt... (na ong 30 min drinke) nou vroeg ik me af kan ik niet eens speen nr 2 proberen dat hij iets minder hoeft te zuigen.. de kraamverz. vertelde mij dat dat anaf 4 weken mocht. maar zou dat heel erg zijn als ik t nu doe? (3weken) heeft iemand hier ook ervaring mee? groetjes een onzekere moeder
als hij te lang doet over de fles gewoon een grotere speen er opzetten! hij moet 15/20 minuten doen over een fles, korter is niet goed en langer ook niet altijd als hij in slaap valt....
Yep idd 15-20 min over de fles doen. Duurt het langer, dan kun je een grotere speen nemen. In jouw geval dus speen nr 2.