Hoi, Omdat mijn babykamer nog geleverd moet worden heb ik alle babyspullen zolang in een weekendtas zitten. Ik heb eens een inventaris gemaakt van de babyrompertjes / pakjes. Wat ik tot nu toe heb is: babyrompertjes: 7x maat 50/56 9x maat 62/68 babypakjes: 4x maat 50/56 1x maat 62/68 Moet ik (met name de rompertjes) nog veel bijkopen of zou dit genoeg zijn, aangezien een baby snel groeit? Groetjes!
Volgens mij heb je in ieder geval aan rompertjes wel genoeg! Je baby groeit heel snel, en de "grotere" maten (62/68 en verder) krijg je volgens mij ook nog genoeg cadeau. Misschien kun je nog 1 of 2 pakjes/kleertjes zoeken voor maat 56 of 62 voor als je baby een beetje groot is en niet in maat 50 past. Ik weet niet hoe klein/groot een dubbele maat valt (50/56). Volgens mij is het wel prettig om genoeg overal van te hebben, maar hier krijgen we inmiddels al van alles en iedereen wil iets voor ons kopen, dus dan kun je beter daarna nog iets eventueel bij kopen dan dat je straks 10 kleine rompertjes hebt die je misschien zelfs helemaal niet gebruikt omdat je baby er al zo snel uit is. Ik vind het al erg veel wat je hebt! (heb zelf ook nog erg weinig, moet nodig beginnen...)