Wanneer sperma laten onderzoeken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blowen is slechter dan een paar biertjes en roken.
    En ja kan het me voorstellen dat je niet alles van hem af wilt nemen, maar is er niets anders dat helpt bij zijn stress? Want verminderde vruchtbaarheid door blowen is wel zonde natuurlijk.

2. Niet meer actief

Ik heb gelezen dat je hele andere reactie;s krijgt met sommige vitamines die je teveel binnen krijgt..

Ik weet natuurlijk dat je niet persee slecht zaad hoeft te hebben als je al die dingen doet/deed.
    Maar ik heb gewoon echt het gevoel dat het aan hem ligt, en ik vind het gewoon prettig dat we in ons eigenland zulk nieuws krijgen..
    Ik weet zeker dat wij in september nog steeds niet de taal goed spreken, en hij al helemaal niet !
    En in kleine dorpjes spreken ze vaak niet zo goed engels. En wij spreken ook niet zo goed engels, tenminste niet als het over dat soort dingen gaat.
    Want dat heb ik nooit geleerd op school ;)

3. Niet meer actief

Nee, zolang hij daar werkt zal niets helpen hoor.
    Van wiet voelt hij zich rustig en vrolijk en dan kan hij ook echt heerlijk slapen. Met een biertje of een peukie niet. En alcohol vind hij niet eens meer lekker. Ik zal waarschijnlijk pas in Spanje kunnen zeggen ik wil dat je er nu helemaal mee kapt.

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    De vitamine die mijn man aangeraden kreeg: vit C1000 mg (uitplas vit) en zink/selenium, ook een uitplas vitamine.
    Andere ken ik eigenlijk niet.

Waar gaan jullie wonen?

5. Hmmm ok.. ja wiet maakt rustig dat is zo :) .
    Zou dan toch maar contact opnemen met de huisarts en 'liegen' over de termijn. Voor het geval dat ze nog niks willen doen...

6. Niet meer actief

Oké misschien moet ik dat halen voor hem hij heeft nu van A tot Zink, maar misschien toch te weinig voor hem. Heeft dat bij je mannetje wel wat geholpen ?

En wij gaan naar Sayalonga verhuizen ( in het binneland van costa del sol )
    Maar we hebben ook een huis in Alhaurin el Grande op het oog, dus als dat ook beschikbaar is rond 1 mei, is dat beter ;)

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    voor mijn gevoel heeft het geholpen. als je naar de zaaduitslagen van de IUI's kijkt.

1ste 600.000
    2de 4,6 miljoen
    3de 5,2 miljoen
    en 4de 16,2 miljoen!

Wat leuk in spanje wonen! grote stap ook!

8. als hij toch al van plan is te stoppen met blowen, kan hij het beste eerst stoppen ermee, en 3 maanden later de zaadtest doen.

persoonlijk vind ik dat je een klein beetje ongeduldig overkomt ;) iedereen denkt na een half jaar: oh alles zal toch wel goed zijn? maar dit soort dingen zet je niet naar je hand, en ik denk echt dat je na een jaar pas dit soort dingen moet laten doen.

en iets heel anders, als iedereen zo'n voorgevoel zou hebben, en na een half jaar naar de dokter zou stappen, krijgen we straks nog lange wachtlijsten voor zulke onderzoeken en komen mensen die het echt nodig hebben later aan de beurt.

spannend naar Spanje! heb je de taal al voorgeleerd?

9. Niet meer actief

Ja, hopelijk is het liegen alleen niet nodig en heeft GZx gelijk. Ik hou namelijk er niet zo van als er gelogen word.

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou wat rach zegt bedoel ik ook een beetje.

11. Niet meer actief

Hij is helemaal niet van plan om te stoppen, maar als zijn zwemmers slecht zijn ben ik wel van plan te zeggen dat hij in Spanje moet stoppen.
    Maar zijn zwemmers "goed" hoeft dat niet gezegt te worden natuurlijk

En als wij niet zouden emigreren naar Spanje had ik het ook zeker nog niet gedaan, dan had ik nog wel een jaar gewacht mocht dat nodig zijn.
    Zou dan niet al in sept naar de dokter stappen.

Maar zoals ik al zei ik vind het prettiger dat het hier in thuisland word getest. Je kent je dokter je spreekt de taal.

Ik ben nu bezig met de spaanse taal te leren, ik leer elke dag sowieso een uur.
    Hij leert nog niet, hij is te druk bezig voor auto theorie. Dat is natuurlijk ook belangerijk dat hij dat op zak heeft.

12. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Ik zou idd ook liever bij mn eigen oude ha testen. Maar haal je niet te vroeg allerlei dingen in je hoofd die niet waar hoeven zijn. mischien heeft ie wel super zaad. Mijn vriend moet overigens ook maar eens minderen met biertjes in t weeknd. Ik moet er ook rekening mee houden dus kan hij da ook wel eens .

13. Niet meer actief

Ik haal ook zeker geen dingen in mijn hoofd, zoals je ziet ik ben nog jong we hebben nog tijd zat.
    Al is mijn vriend wel wat ongeduldig haha.
    Maar het is gewoon fijn om te weten dat hij moet stoppen over 2 maanden of dat hij door kan gaan met zo nu en dan een wietje..

Het is niet alleen ik die alles laat staan ofzo, maar ook hij moet gewoon dingen opgeven vooral als zijn zaad slecht zou zijn.

Deel Deze Pagina