positieve ov test 5 dagen voor nod?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door antjuh, 24 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. antjuh

antjuh Lid

28 jan 2008
    48
    0
    0
    hallo heb een vraagje ik had afgelopen maandag een positieve ovulatie test tot woensdag goed geklust die dagen :oops: maar ik had nog 1 testje over heb ik net gedaan zomaar eigenlijk! en die was ineens positief maar moet over 5 dagen me ongie krijgen mij eisprong heb ik altijd laat op dag 18 en een ciclus van 30 dagen! mijn vraag is eigenijk wat betekend die positieve test nou? help aub ! :)

liefs antjuh

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    tja...óf je eitje was nog niet gesprongen óf je test van nu of vorige week was nog niet ECHT positief (streep net zo donker en dik of nog donkerder dan de controlestreep) of je ben stiekum zwanger!

Heb je een zwschtest in huis? Als je zwanger zou zijn en de ovu-test pikt het al op zou een zwschtest dat ook al moeten doen. En anders: vanaaf nog maar eens flink kussen en nog een weekje afwachten! ;)

3. antjuh

antjuh Lid

28 jan 2008
    48
    0
    0
    hoii tezz bedankt voor je reactie nee had was maandag echt dikke positief de streep was ook indd dikke dan die andere streep dus vandaar ik weet dat een van die dagen mij ei is geweest! en nee geen test in huis! :(

moet ook zeggen dat ik al een paar dagen last heb van een ongie gevoel!

weet het niet meer moet nog 5 dagen w88 ppfff :( heb iemand dit wel ens gehad en bleek zwanger!

ben zelf al bijna 3 jaar bezig 3 weken geleden kijk operatie gehad alles schoongespoten en ben deze maand er ook achter gekomen dat me ei op dag 18 valt in plaats van dag 14 wat ik altijd gedacht had! dus heb heel veel hoop! liefs antjuh

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ik heb zelf bij mijn vorige zwangerschappen nooit ovu-tests gebruikt, dus heb het zelf niet meegemaakt. Maar er zijn wel dames hier die het meegemaakt hebben. Was dat zo'n hsg die je hebt gehad (dat schoonmaken)? Die verhogen toch de vruchtbaarheid? Goed teken hoor!
    Ik had trouwens bij mijn eerste zwangerschap ook al heel lang ongi-gevoel voor ik er een test tegenaan gegooid heb! Ongi-gevoel en bandenpijn voelen hetzelfde :rolleyes:

Zoals ik al zei: als je ovu-test een zwangerschap zou detecteren kun je er ook al wel een zwschtest tegenaan gooien. Kruitvat is morgen om 11.00 uur open ;)

Sterkte met afwachten!

Liefs Tezzz

5. antjuh

antjuh Lid

28 jan 2008
    48
    0
    0
    ja dat hcg dat heb ik ook gehad maar dat ging niet goed vreslijk pijn heb dat gedaan toen via operatie laten doen en ja ze zeggen dat het nou beter moet gaan duss hopen maar hahaha heb oook hee veel onderzoeken gehad maar konden niks vinden zag er allemaal prima uit bij de operatie hebben ze wel iets weggespoten hebben ze me verteld!

dus jij had ook ongie gevoel nou dat geef me goede hoop heb dat nooit eerder gehad zo vroeg al voor me nod! en jahh morgen ga ik zeker testen maar is dat niet te vroeg dan? keek net op me ovu test maar streep is net zo dik als die andere :rolleyes: oohh ben zoooo raadeloos kon ik zelf maar in me buik kijken whahahahhaha

liefs antjuh

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    en ? al getest?

7. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Spannend....gauw gaan testen dus!

8. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik had het ook een keer maar toen bleek ik ineens een veel langere cyclus te hebben ghad die maand...

succes

grtjes

9. antjuh

antjuh Lid

28 jan 2008
    48
    0
    0
    hey hallo ben ik weer nee nog niet getest.. vind het zelf eigenlijk nog te vroeg aangezien dat ik vrijdag me ongie moet krijgen, heb wel steeds meer symptoontjes maar goed .. ben bang dat in negatief krijg als ik ga testen!

pffff dagen duren erg lang! hihi
    zal wel helemaal te gek zijn na 3 jaar heb nu best wel veel last van me rug en in me buik! borsten gaan ook zeer doen.. ja kan alles zijn he' laat jullie het snel weten als ik ga teste oke :D

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ben heel benieuwd! ;)

11. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    je kan ook 2 eisprongen hebben in 1 maand...

5 dagen voor je NOD een super positieve ovutest lijkt me (nog) geen aanwijzing op een evt zwangerschap...

Gewoon nog even doorklussen!

Succes!

12. natjes

natjes Niet meer actief

2 in 1 maand? Daar heb ik nog nooit van gehoord dat dat kon?

13. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    En meis hoe voel je je, ik duim voor ej dat jeh zwanger bent hoor, zou geweldig zijn na zo'n lange tijd! Laat je evne weten als je meer weet?

14. antjuh

antjuh Lid

28 jan 2008
    48
    0
    0
    halo meiden wat super lief jullie reacties! :D ja zeker laat ik wat meer weten! ik ga vrijdag testen maar 2 eitjes in 1 maand moet zeggen dat ik daar ook nog nooit van heb gehoord! maar ja het kan natuurlijk!

ben nu zelf nu wel zenuwachtig aan het worden hoor! heb het gevoel van.zou het? of niet.. hihih tot snel weer

liefs antjuh

15. antjuh

antjuh Lid

28 jan 2008
    48
    0
    0
    oke tog maar gestet ! helaas negatief :cry:

16. antjuh

antjuh Lid

28 jan 2008
    48
    0
    0
    hih sorry bedoelde getest!

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    dan hoop ik dat je nog goed geklust hebt de afgelopen dagen! Verlaat ei misschien he? ;)

sterkte/ succes!

Liefs Tezzz

18. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hallo Antjuh,

Vervelend die onzekerheid. Ik had 4 dagen voor mijn ongi een posi ovu test. Toen heb ik diezelfde dag een zw.test gedaan, die lange van de kruitvat, en die gaf toen positief aan. Welke zw.test heb jij nu gebruikt?/ Want niet alle testen zijn natuurlijk even gevoelig?

Groet Snoozie...die nog wel wat hoop voor je heeft hoor!

19. antjuh

antjuh Lid

28 jan 2008
    48
    0
    0
    ik heb de clearbleu gebruikt! gisteren en moet vrijdag ongie worden! dacht dat deze wel goed was!

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    ClearBlue heeft 2x zoveel hcg nodig als de Kruidvat testen, dus geeft meestal echt pas op je NOD (of net ervoor) positief aan...

Deel Deze Pagina