hallo meiden, ik ben deze ronde weer gestart met ovulatietesten(Z&K) nou worden mijn testen wel donkerder met een piek maar ze worden niet eens even donker als de controle streepje het komt niet eens in de buurt van positief hebben meer dames dit?? even foto ter verduidelijking:
Hm, ik gebruikte ook de Z&K en bij mij werd hij echt iets donkerder dan de controllestreep (zie album). Nou moet ik zeggen dat bij mij sowieso de teststreep de ene keer zichtbaar was en de andere keer niet. Dan weer donker, licht, donker. Heb je deze testen eerder gebruikt, of is dit de eerste keer? Heb je een regelmatige of onregelmatige cyclus? Officieel zou ik zeggen dat de testen inderdaad niet positief zijn, maar wel er dicht tegenaan. Vreemd dat die laatste ineens weer zo licht is. Misschien toch een late eisprong? Sorry, ik kan je dus niet echt helpen hiermee.
ik heb eerder ovutesten gebruikt weet alleen niet meer welke mijn cyclus is vrij regelmatig gemiddeld 29 dagen(zie onderschift) late eisprong zou kunnen maar dat verklaard die bijna witte test op cd 17 niet
Kan het misschien zijn dat je een korte hebt en hem hebt gemist? Ik testte soms twee keer per dag rond mijn eisprong. Succes!
Ik had dit ook, bijna even donker, toen deed ik cb digital en een smiley, dus een knaller krijg ik niet, maar wel degelijk een ei.. succes
Ik zeg dat 15 is positief (je ziet namelijkk een opbouw, en daarna weer een afbouw), en dus uiterlijk dag 17 je eisprong! succes en hopelijk heb je dag 15-16 geklust
Ik heb precies hetzelfde, heb in de afgelopen 28 dagen 1 keer een heel licht streepje gehad. Verder niks. Geen idee of ik mijn eisprong dus gehad heb of niet.
Ik zou juist nog even door testen hoor. Kijk eens wat je test morgen doet. En ik vroeg het in ons topic ook al, maar test je altijd echt rond hetzelfde tijdstip?
Ik gebruik de midstream ovu testen en had eerst ook een streepje, toen weer lichter bijna niet zichtbaar en de dagen daarna steeds weer donkerder, tot ik gister een knalstreep had. Ik heb dus ook expres nog even doorgetest om te kijken wat er zou gebeuren, maar kan ook zijn dat je inderdaad een korte piek hebt en je net de knalstreep hebt gemist.
Ik ben ons topic weer een kwijt!! Help haha. Ik test echt op dezelfde dag. Maar denk dat het komt omdat dit ook de eerste maand is dat ik gestopt ben met de pil. Moet over 1 week toch naar de gyno dus dan maar even vragen hoe of wat.
Ik had gistermiddag met de ovutest van sensitest een wat donkerder lijntje dan de dag ervoor. test had ik gisteren om 1 uur gedaan. Gisteravond weet een veel lichter streepje. En die van net om 1 uur was juist weet iets dikker dan die van gisteren om 1 uur..snap er niks meer van haha