Begin februari vorig jaar besloten dat wij graag een 2de kindje willen en nooit gedacht dat het langer dan een jaar zou duren. Helaas vanmiddag weer ongesteld geworden. 2 weken terug had ik een mooie positieve ovulatie test. Bij S was ik in ronde 1 zwanger, ja ik weet het wat een geluk. Dus daarom nooit gedacht dat het nu langer zou duren. In het begin dacht ik nog, geeft niks nog rondes genoeg maar nu word ik er toch wel erg verdrietig van. Wat kan het nou zijn waarom het nu opeens niet lukt? morgen de huisarts bellen voor een afspraak... wat kan ik verwachten? wat gaat er nu gebeuren?
Wat vervelend dat het nu niet wil lukken! Hopelijk kan de huisarts jullie verder helpen en mag het gauw raak zijn!
@Deedee91 wat vervelend he! De eerste keer kon het niet sneller. Je weet nooit hoe snel het gaat, maar als het de eerste keer zo snel raak is, reken je hier net op denk ik! Hopelijk is het snel raak voor jullie!
Hier het zelfde, waarom? Ik wou dat ik het wist... Waarschijnlijk word je doorgestuurd naar de gyneacoloog voor onderzoeken. Ik hoop dat je snel zwanger bent! ❤️
Bedankt! Het is gewoon even zuur zo. 5 april afspraak bij de huisarts gemaakt. @Monique93 jij bent al verder in een traject zie ik. Spannend zeg!
Ze word 5 dit jaar. Dus de klok tikt voor ons wel een beetje, we wouden eigenlijk max 4 jaar er tussen (het liefst 2/3jaar) vandaar dat we ook op tijd weer begonnen waren. Hadden dit echt niet verwacht maarja.
Hey Deedee! Ik weet helaas heel goed hoe onzeker je hiervan kan worden. Ook wij waren ronde 1 zwanger (werd helaas een miskraam) en daarna pas na bijna 2 jaar weer. Wij wilden ook net naar de huisarts gaan toen ‘t wel raak was. Ik had het echt opgegeven. Soms denk ik dat het juist daardoor was gelukt; doordat we er juist niet mee bezig waren die maand. Hoe cliché, hè? Doe wat goed voelt voor jullie! Nog even zelf proberen of naar de huisarts. Misschien dat onderzoeken een idee kunnen geven van hoe groot jullie kans is om het “zelf te doen”. Hoe dan ook, hopelijk snel roze voor jullie!
Bij mij was het andersom! Bij de oudste 13 rondes erover gedaan, de eerste stappen waten gezet (bloedonderzoek en spermaonderzoek) toen ik zwanger bleek te zijn. Bij de jongste in 1 keer raak Succes! Ik hoop dat je snel een positieve zwangerschapstest in je handen hebt
Dat is ook echt niet leuk hoe het bij jullie verlopen is Er niet mee bezig zijn hebben wij ook een tijd geprobeerd. Alleen ik voel mijn eisprong enzo dus je gaat automatisch dan toch " het " doen Wat fijn dat het uiteindelijk wel gelukt is
Ook gek he, je had waarschijnlijk op langere tijd verwacht? Het klinkt gek hoor niet verkeerd opvatten maar mischien had ik dat liever. Ik wist ronde 1 is echt super en bijzonder maar nu denk ik echt wat is er nu met mij?
Hoe jong ben jij nu dan? als je uit 93 komt toch nog heel jong ? Snap het wel hoor ik had ook het idee kort op elkaar. Leek mij zo leuk. Nou dat is dus niet meer mogelijk. Als is het nu ook nog vrij kort hoor, dochter is net 2.
Het is ook bijna niet te doen! Ik voel de eisprong ook altijd en heb heel duidelijk vruchtbaar slijm in de dagen ervoor. Ik was het ZO beu, dat ik de maand dat ik zwanger werd “het” bewust níét heb gedaan toen ik slijm zag en de eisprong voede. Ik was er gewoon even helemaal klaar mee. En in tegenstelling tot de andere 23 maanden ook wel alcohol gedronken vlak voor de NOD. Dat deed ik normaal echt niet. Maar we hadden het 2-3 dagen voor ik de eisprong voelde wel gedaan. Obviously... Achteraf is het lange wachten helemaal niet erg meer. Maar pff, daar dacht ik de maanden voor de zwangerschap wel anders over. Houd vol!
Nee hoor klinkt echt niet gek! Wij waren er ook vanuit gegaan dat het weer minstens een jaar zou duren.... ook ivm mijn leeftijd. Ik word in mei 35 namelijk. Dus het was nogal een schok, heel vreemd. Het moest heel erg landen bij mij toen