Wij gebruiken die van Avent. Bevalt ons (en zoontje) erg goed, dus bij ons tweede kindje gaan we die weer gebruiken.
Ik gebruik dr. Brown. Van de borst over op nuby. Dit was de enigste fles waar ze uit kon drinken. Daarna overgestapt op Difrax (daar heel veel mensen dieze gebruiken). Binnen 2 weken heb ik ze gillend weg gegooid. Vervolgens Dr brown, en hier blijven hangen. Ze bevallen mij en mijn dochter prima!
Avent.. werkte voor beide kinderen prima. Voor dochterlief wel een tuitbeker van Nuby gekocht omdat ze dat Avent echt niet wilde.
Difrax smalle s fles. Deze bevalt goed! Wel na veel anderen geprobeerd te hebben. Simon dronk namelijk erg snel en gulzig met deze fles. Toen erg zoeken naar een betere optie. Uiteindelijk teruggekomen bij de difrax en ineens ging het wel weer goed. Maar ja, voor elk kindje is het anders!
Eerst de difrax gebruikt, maar hier dronk ons ventje veel te snel uit. Nu gebruiken we de ds brownsfles en dit gaat super!
Eerst Tommee Tippee, daar kreeg ze telkens het laatste beetje er niet uit en haar mond sloot niet goed om de speen. Nu difrax s-fles, gaat goed. Alleen duurt op dit moment de s-speen te lang en is de m-speen en de stand 1 van de 3 standenspeen weer te groot, grrrrrrrrrrrr.
Hier eerst avent, en nu de difrax s fles. Eigenlijk niet echt een reden dat overgestapt zijn, we vonden de difrax fles er leuker uit zien en uit beiden drinkt ons kereltje prima
Hier Avent en Difrax S-fles geprobeerd. Fles van Difrax drinkt uk beter uit, dus die gebruiken we nog. Wel met de dental-speen.
Wij gebruiken Avent omdat ik ook een kolf van Avent gebruik. Maar we hebben ook nog een nuby. Toevallig heb ik die gisteren gebruikt als papfles (speen gaatje groter gemaakt) en daar dronk onze zoon ook prima uit. Maar toen lag hij wel te slapen, dus hij was niet zo kritisch.
wij hebben de born-free. Super fles. Geen vacuum, minder krampjes. Hij drinkt er heel rustig uit en laat amper een boer na het drinken.
Ik heb bij beide kindjes alleen de Avent gebruikt, beviel uitstekend. Zijn allebei borstkindjes, ik gebruikte ze de eerste maanden alleen voor afgekolfde melk (kdv).
Avent. Bij de oudste Difrax gebruikt, die dronk daar het beste uit. En mijn jongste kan daar juist niks mee. Grappig eigenlijk dat het dus echt ook aan het kindje ligt welke fles lekker drinkt. Bij de difrax had ik idd ook dat de S te langzaam ging en de M te snel. Irritant.