dromen,duizelig en raar haar,wie kent het?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jee, 16 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Hallo dames,

heb even een vraag...
    Heb al ruim een week dat ik echt heel erg veel droom en 's ochtends ook nog die dromen weet.Normaal droom ik echt nooit,tenminste niet dat ik weet.De laatste dagen ben ik ook heel snel duizelig.Laatst ook tijdens het boodschappen doen,toen moest ik heel snel wat drinken,want viel bijna flauw.Ook heb ik sinds een week echt het idee dat mijn haar net stro lijkt en dat het niet in model te krijgen is.Ben pas naar de kapper geweest en het zit ook normaal gesproken altijd goed en is makkelijk haar.Weet iemand ofdat dit zwangerschapssymptomen kunnen zijn?
    Alvast bedankt!

2. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Wil je niet teveel hoop geven maar ik had dat ook en kijk naar mijn banner

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Tja zou kunnen maar je weet het waarschijnlijk over 4 dagen ;)

ik hoop het voor je.

Liefs Zomaar

4. lima

lima Actief lid

10 jan 2007
    173
    0
    0
    Ik heb het ook. Maar ben wel ongesteld geweest. Dus volgens mij zegt het dan toch weer niks. Ik hoop voor jou dat je zwanger bent! Nog 4 dagen....

5. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden!
    Irene,gefeliciteerd meid,geniet ervan!
    Ik ben benieuwd,heb dit allemaal nog niet vaker meegemaakt.Zelf heb ik niet het gevoel zwanger te zijn,maar herken dit soort dingen helemaal niet bij mezelf.

6. liesje1981

liesje1981 Actief lid

25 sep 2006
    176
    0
    0
    ik ben zelfs nu nog duizelig
    en in het begin werd ik telkes wakker van dromen en omdat ik het zo warm had!
    ik hoop het voor je

7. Azra

Azra Actief lid

15 feb 2007
    206
    0
    0
    ja, ik had ook veel meer dromen en duizeligheid, vlak voor mijn NOD ik hoop het voor je,

Liefs Azra

8. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    @Azra en Liesje,
    Ook jullie bedankt voor jullie reacties!Hoe bevalt het om zwanger te zijn? ;)
    Ik ben ook erg benieuwd!Zelf heb ik er geen goed gevoel over,maar wie weet.Heb nu zulke rare dingen die ik niet herken van voor mijn NOD...
    Afgelopen nacht werd ik ineens wakker en was ik ineens zo ontzettend misselijk dat ik moest overgeven!
    Heb normaal altijd cyclussen van 32-33dgn gehad.Alleen de laatste 2 waren 41dgn en 38dgn.Nu dus van 40dgn uitgegaan.Temp is nog steeds hoog.Alleen dus raar gevoel in buik,dromen óf juist slecht slapen en het warm hebben en duizeligheid.Pff!Hopen dan maar dat het voor een goed doel is!

9. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Temp is nog steeds hoog.
    Vroeg me af ofdat het dus 14dgn na je eisprong is dat je ongesteld wordt.We hebben 4 en 6 febr geklust en 7 feb is mijn temp omhoog gegaan.Geloof ook dat ik mijn ei de 5e gevoeld heb.Nu nog geen :evil: en ook niet de normale dingen die ik voel vlak voor mijn :evil: .Heb normaal al een week lang hoofdpijn en rugpijn en temp zakt dag vantevoren.Temp is nu nog 37,4 's ochtends en ben hele dag dus duizelig en wat misselijk.Heb ook gevoelige grotere borsten en mijn binnenste schaamlippen :oops: zijn gezwollen.Zou het dan kunnen?Herkennen zwangere dames dit?En dan dus ook nog steeds die dromen en de hele dag een nat gevoel :oops: van onder.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik ben ook duizelig geweest vandaag en gister, maar juist erg droog van onder. Niks geen afscheiding ofzo :( Terwijl ik dit vorige ronde's juist wel weer had

11. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    ik heb ook niet echt last van afscheiding,maar het is gewoon een stuk natter (sorry) van onder.Heb 2 keer echt melkachtige afscheiding gehad en dat was ongeveer 5 dagen na m'n ei en een week later nog een keer.Echt raar...

12. sarah

sarah Actief lid

10 jan 2006
    129
    0
    0
    zorgkundige
    hoi hoi!
    Weet je al iets? Zag dat je 4 dagen overtijd bent.
    grtz sarah

13. lima

lima Actief lid

10 jan 2007
    173
    0
    0
    Ja... Ik ben ook nieuwsgierig! :)

14. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    hallo!
    Denk dat ik morgen durf te testen. ;)

15. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    spannend.
    mijn duimen draaien voor jou.

liefs san.

16. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Spannend, ik heb hier ook nu ongeveer een weekje last van!
    Heel vreemde dromen. Duizelig, erg moe!
    Verder ook regelmatig steekjes rond mijn baarmoeder, wat kan dat zijn?

17. romyB

romyB Lid

4 feb 2007
    18
    0
    0
    venlo
    Jsaa duizeligheid ken ik ook, komt veel voor volgens mijn v.k. spuug je ook veel?

groetjes

18. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Hoi Romy.Nee,spuug gelukkig niet veel.Nu dat ik weet dat ik zwanger ben,denk ik dat het komt doordat ik altijd al een erg lage bloeddruk heb.
    Morgen naar de ha.Ben benieuwd!

19. romyB

romyB Lid

4 feb 2007
    18
    0
    0
    venlo
    Ja dat kan inderdaad de reden zijn, ligt wel het meest voor de hand dan he? Staat ook in mijn zwangerschapsboek dat duizeligheid veel voorkomt bij zwangere vrouwen.. :)
    is voor een goed doel, zeggen we maar he :)

veel succes morgen!

20. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ik heb daar eigenlijk sinds twee dagen last van duizelig en mijn haar is om te huilen droog droog en nog eens droog

Deel Deze Pagina