Ik heb zojuist een zwangerschapstest bij c1000 gehaald, had vorige week me menstruatie moeten krijgen. Deze was negatief, maar hoor nu ook dat ze van c1000 helemaal niet betrouwbaar zijn, wie heeft hier ervaring mee?
Prima test hoor waarom zouden ze niet betrouwbaar zijn? En aangezien je een week overtijd ben kun je hem direct doen sucses!
Hoelang ben je gestopt met anticonceptie? En weet je toevallig waneer je eisprong is geweest? Wel vervelend meid.
2013 ben ik gestopt met de pil nu ongeveer meer dan halfjaar terug, kreeg gelijk me periodes alleen waren die heftiger dan voorheen. Me eisprong heb ik ergens tussen 10 april en 20 april gekregen.
Anders kun je misschien proberen over een paar dagen eens te testen met een kruidvat 2v5? Met de testen van c1000 heb ik geen ervaring..
Ok van de week ga ik die van kruidvat halen hoor en lees dat die eigenlijk het meest betrouwbare zijn
He wat naar zo. Het schijnt voor te komen dat je soms een cyclus overslaat of ineens een lange ertussen hebt. Persoonlijk heb ik dat nooit gehad. Kv 2 v 5 vind ik erg fijne testen idd. Want zelfs als je eisprong op de 20e dan zit je nu 17dpo dan had je volgens mij nu toch wel positief moeten testen (correct me if i'am wrong)
Ik heb het ook gehad! Altijd een cyclus van 28.. Week overtijd en negatieve testen. Ben toen ongesteld geworden. De maand erop was ik wel zwanger! Dus of het nog te maken had met ontpillen? Ik was toen 8 mnd van de pil af toen ik ineens die lange cyclus had. Misschien was het wel m'n eigen cyclus ipv die 28!