Stress door ovu testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Aanoniemous, 19 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    heb echt na me zwangerschap elke keer een perfecte cyclus gehad die super voorspelbaar was. En dan echt nu de 1e maand dat ik zwanger wil raken. Krijg ik roze slijm voordat ik een eisprong heb op CD13 (ovu test nog steeds negatief ) Voor de rest bijna geen rekbaar slijm? Terwijl ik eerder altijd zo veel had dat het lastig was. Geen tot weinig krampen van mijn aankomende ovulatie. Terwijl ik andere maanden ervan krom loop.. Ik verwacht morgen mijn ei, maar nog geen positieve test... Ik word hier zo verschrikkelijk onzeker door bah.
    (Nu wel hoge bmm en open, ook rekbaar slijm bij de bmm) maar ovu test blijft negatief

2. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Niet teveel stressen. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar je cyclus kan wel eens wat langer zijn en je bent nu net pas begonnen. Het is nu pas cd 13, dus nog alle tijd. Ik heb momenteel geen natuurlijke cyclus, maar toen ik dat nog wel had (zonder medicatie) verschilde de dag van de eisprong behoorlijk.

Succes, hopelijk heb je je eitje snel te pakken.

Aanoniemous vindt dit leuk.
  3. mommyof1

mommyof1 Niet meer actief

Welke ovulatie testen gebruik je?

4. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ik zou door testen.. je cyclus was misschien stipt en perfect maar t kan ook zo ineens anders zijn. En misschien had je al die tijd al wel een wat latere ei?

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb dit afgelopen maand ook gehad. Al jaar en dag een regelmatige cyclus en nu opeens deed mijn lijf raar geen positieve ovu test op dag 14 of 15. Ik was ook in de stress de positieve ovulatietest kwam pas op cyclus dag 26.....Dat heb ik echt nog nooit gehad. Maar schijnbaar kan dat dus

6. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    Te vroeg geklaagd. Ik raakte al helemaal in de stress.. erg he.. :oops:
    Hij is vandaag eindelijk donkerder! Zou dit me piek al zijn? Action is vaak niet heel donker toch..
    We maken het iig vanavond gezellig en ik doe vanavond nog een test.

Bijgevoegde bestanden:

7. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    De test na 8min wachten

Bijgevoegde bestanden:

8. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Haha... ik ben ook zo... de eerste maand dat ik ovutesten deed heb ik 2 dagen geen test gedaan omdat ik maar geen streepje kreeg en ze in een hoek gesmeten heb. Op dag 13 ofzo. Deed ik er toevallig op dag 15 in de avond 1 en die knalde door het schermpje heen. Ik heb in ieder geval geen eisprong op dag 14 maar doorgaans op dag 16. Maar wel een redelijk regelmatige cyclus van 28 dagen. Zo leer je jezelf steeds een beetje beter kennen. Veel plezier! Hoop dat het raak is.

Deel Deze Pagina