We gaan richting mijn vruchtbare week.. En nu..sorry voor de details..hele gevoelige huid bij de ingang van mijn vagina. Een beetje rood iets dik en pijnlijk. Wat kan dit zijn? Gewoon een wondje ? Het betreft maar een heel klein stukje van de huid wat er zo uit ziet maar het is wel even tanden bijten bij het vrijen! Iemand ideeen of tips ? Moet misschien manlief maar vragen even niets te doen totdat mijn ovulatie test volgende week knalt !
Misschien iets te vaak achter elkaar sex gehad? Dan kan het ook wat geïrriteerd raken als je er gevoelig voor bent. Hier ook wel eens last van gehad. Ik zou het even in de gaten houden en anders de huisarts even vragen. Zou persoonlijk ook even de sex achterwege laten totdat je echt vlak voor je eisprong zit, zodat de huid nu even goed kan genezen. Helemaal omdat je aangeeft dat je echt op je tanden moet bijten...niet echt prettig dus. Zou het even laten rusten.
Je kan er bepanthen op smeren als je dat in huis hebt. Het klinkt als geïrriteerde huid. Zou het even laten genezen idd. Succes!