Heb ik weer...tips gevraagd

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Sofie13, Jan 7, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sofie13

Sofie13 Actief lid

Sep 21, 2016
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    We gaan richting mijn vruchtbare week..
    En nu..sorry voor de details..hele gevoelige huid bij de ingang van mijn vagina. Een beetje rood iets dik en pijnlijk. Wat kan dit zijn? Gewoon een wondje ? Het betreft maar een heel klein stukje van de huid wat er zo uit ziet maar het is wel even tanden bijten bij het vrijen!

Iemand ideeen of tips ? Moet misschien manlief maar vragen even niets te doen totdat mijn ovulatie test volgende week knalt !

2. Ballon

Ballon Niet meer actief

Misschien een schimmeltje?

3. Sofie13

Sofie13 Actief lid

Sep 21, 2016
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee mijn afscheiding is verder normaal en het is alleen het gedeelte bij de ingang ..

4. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Misschien iets te vaak achter elkaar sex gehad? Dan kan het ook wat geïrriteerd raken als je er gevoelig voor bent. Hier ook wel eens last van gehad. Ik zou het even in de gaten houden en anders de huisarts even vragen. Zou persoonlijk ook even de sex achterwege laten totdat je echt vlak voor je eisprong zit, zodat de huid nu even goed kan genezen. Helemaal omdat je aangeeft dat je echt op je tanden moet bijten...niet echt prettig dus. Zou het even laten rusten.

5. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

Dec 11, 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    Je kan er bepanthen op smeren als je dat in huis hebt. Het klinkt als geïrriteerde huid. Zou het even laten genezen idd. Succes!

6. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

Jan 3, 2014
    466
    95
    28
    Denk idd ook irritatie als je geen jeuk of ander afscheding hebt.
    Vasaline mag dan ook.

Share This Page