mijn ventje is nu 8 weken en hij lacht nog steeds niet. mijn moeder zegt dat ze rond de 6 weken gaan lachen, nou, niet dus. dus, wat is de gemiddelde leeftijd dat ze gaan lachen?
komt vanzelf meid, niet te veel op focussen ik zat ook vanaf week 6 te kijken of ze "gericht" lachte maar vaker was het nog een "stuipie" om het zo maar te zeggen...als je 2 wkn verder bent, moet je eens kijken hoeveel je kleine dan lacht...dan lach je om je eigen reactie van nu...
Komt vanzelf meid! Jelle was ook 8 weken toen hij voor het eerst gericht lachte... Oftopic: Misschien moet je even je banner varanderen? Je bent nu 47 weken en 2 dagen zwanger..
ja,ik krijg een hele grote baby dan zal iknog moeten wachten dan, jammer hahaha. ik zit elke keer te kijken,maar nee hoor
Vind je het gek dat hij niet lacht ? Nee hoor, het kan nu elke dag gebeuren, ze ging hier ook rond de 8 weken echt lachen.
Ik heb ergens gelezen dat het 6 weken na je uitgerekende datum is. Dus als je kindje eerder geboren is bijv. met 38 weken dan duurt het dus 8 weken voordat hij gaat lachen. Ik weet niet of het echt klopt hoor. Nog even... :-D
Damani lachte denk ik zo met 7 á 8 weekjes omdat ik gek deed ! Nu lacht hij echt overal om en naar ! -xxx-
Het schijnt dat ze gemiddeld voor het eerst lachen 6 weken na deuitgerekende datum. Jesper was 2 weken te laat geboren en lachtte met 4 weken. Ik weet niet of je kleine te vroeg is geboren? Ik zou me trouwens sowieso niet te druk maken, gewoon ff geduld hebben! Komt vanzelf hoor.
Elk kind is anders. De een lacht met 4 weken, de ander pas met 10... Dax wil al sinds hij 4 maanden is niks anders dan staan. Ook niet echt normaal lijkt me maar goed...
Eva lachte voor het eerst echt toen ze 5 weken was... en is 1 week na de uitgerekende datum geboren. Dus dan kloppen die 6 weken wel!
Dat lachen komt vanzelf. Met 6 weken lachte tijn ook nog niet echt, alleen af en toe een stuipje dat op lachen leek!
Tedje lachtte precies met 6 weken, daarvoor wel idd een stiekeme glimlach. Hij lachtte meteen naar mij en naar m'n man, diezelfde week lacht hij ook al naar mijn ouders en eigenlijk is hij sindsdien niet meer gestopt met lachen. Hij lacht naar iedereen, en daar hoef je niets voor te doen.
Oh, ik herken je wachten zo goed! Ik was ook al vanaf dat Yoran 6 weken oud was gespitst op alles wat op lachen leek. Van alles uit de kast gehaald, maar helaas. En op de dag dat hij 10 weken oud was, lachte hij voor het eerst (gelukkig naar mij ). Dan smelt je helemaal! Het is het wachten waard, maar het kan je niet snel genoeg gaan! groetjes, Natasja2
Hier is Joris 1,5 week te laat geboren en hij lachte bewust met bijna 4 weken, dus hier klopt het ook wel! Maar idd, elk kindje is anders!
geduld.....en lekker gek doen! Veel praten en kletsen en zingen en giechelen is altijd leuk voor je kindje volgens mij....
Nora begon met 4,5 a 5 weken te lachen en is 11 dagen te vroeg geboren. Eerder was het geen bewuste lach maar vanaf toen dus wel en nu lacht ze echt heel vaak en veel leuk om te zien!