Ergens in oktober sta ik met mijn bestuur van de huurdersvereniging op een marktje hier in onze stad tijdens een dag voor huurders. Ik wil sowieso eem grote banner met ons logo. Pennen, notitieblokjes en pepermunt rolletjes. Ik hoorde dat balonnen niet meer gewaardeerd worden. Wat kan ik nog meer doen? Iets wat ik dus mee kan geven. Thanks!
Ik weet niet wat je budget is, maar een tas misschien? Tegenwoordig hergebruiken mensen deze en zie je dat je reclame erop langer gezien word
Mmm wel toffe ideeën! Ik ga eens vragen wat het kost. Het punt is, we moeten meer naamsbekendheid, we doen echt veel voor de huurders hier maar ze weten ons slecht te vinden. Ik ben de afgelopen twee jaar daar al druk mee bezig en dat gaat steeds beter. Ik wil nu dus iets mee kunnen geven waar ze wat aan hebben, en waarmee ze aan ons denken als het ware. Bedankt!
Tasjes en winkelwagen muntjes hebben wij ook. Fietszadel hoesjes ook een idee. Sleutelhangers met een lichtje?
Ik dacht ook gelijk aan tasjes idd. Misschien nog iets voor kinderen een frisbee of opblaasbare bal? Maar ja niet echt lekker weer meer voor dan. Mutsen wellicht nog?
We zijn wel een huurdersvereniging. Ik vind wel dat we ons daarmee meer naar volwassenen laten zien. Dus kinder spul valt daarmee af. Usb stick, tja.. wat doe je daar in die zin mee. En een powerbank is wel een duur grapje. Het gaat om iets kleins. In dezelfde orde als een pen, notitieblok, pepermuntje. Eb dus evt tasje en winkelwagenmunt. Heel grote dingen is ons budget niet voor gemaakt
Als het gaat om meer naamsbekendheid moet je iets zien te vinden waar jullie gegevens op kunnen en iets wat meer duurzaam is dan een ballon of iets dergelijks.. Zo kreeg ik ooit van een verhuisbedrijf een deurstopper van hout waarin hun gegevens gebrand stonden. Of een duurzame fles met jullie logo+telefoon+website+e-mail (denk aan dopper, thermosbeker etc.) Of een hele gave die zeker gebruikt gaat worden.. Een paraplu. Zonnebrandcrème doet het ook goed. Een gegraveerde snijplank (mooie houten, gravering met gegevens aan de onderkant, logo aan voorkant) Een bedrukte kookwekker. Of de gouwe ouwe luciferdoosjes. Gegraveerde bieropener, powerbank doet het altijd goed. Zoek eens op een site met relatiegeschenken naar iets wat bij jullie past en bedenk je goed of het in een rommel la gaat verdwijnen of dat het echt gebruikt gaat worden.. Als het belangrijk is dat jullie gegevens altijd bij de hand zijn zou je bijvoorbeeld ook voor een koelkastmagneet kunnen gaan... En, niks weggeven zonder gesprek... Jullie staan er voor naamsbekendheid dus als ze een gadget van jullie willen ontvangen mogen ze op het minst een paar minuutjes vrijmaken om aan te horen wie jullie zijn en wat jullie doen.. Ook niet bang zijn om mensen aan te spreken (met een open vraag).. Je weet dat dit gaat gebeuren als je zo'n marktje bezoekt dus mensen zijn er op ingesteld..
Haha dan kijk in mijn vorige post maar naar de koelkastmagneet en luciferdoosjes.. Je kunt je wel afvragen of je misschien het budget voor alle prullaria (notitieblok, pen, pepermuntjes) niet beter in 1 wat duurdere maar wel nuttigere gadget kan stoppen..
Je hebt ook van die sleutelhangers met lichtje en boodschappenkar-muntje. Die zijn wellicht goedkoper omdat die bedrukt kunnen worden en er dus niet een muntje gestanst hoeft te worden. Zoiets: https://www.promostore.nl/allegro-sleutelhanger-met-munthouder-en-lampje-213125.html?source=googleps&mp&s=8128&gclid=COGCocnuutQCFUW3Gwodxg0B2w Komt op ongeveer 410 euro voor 500 stuks.
https://www.arnauld.nl Hier worden voor ons bedrijf relatiegeschenken besteld. Heel veel leuke dingen
Stoffen tasjes of van die opvouwtasjes weet niet hoe ze heten die je in je zak kan stoppen. Denk dat pennen het altijd goed doen niet origineel maar wel goed te gebruiken
Tasjes! Die met zn tasje. Ik zal ff een foto sturen. Weet niet of dat in het budget past maar ik vind het heel fijn!!