Hallo, Onze kleine meid is nu 3 weekjes oud, ze weegt nu ongeveer 4 kg. Ze heeft in de eerste paar dagen bv gehad, toen zijn we over gegaan naar kv omdat ik het zelf niet fijn vond icm mijn andere twee kinderen die ook veel aandacht vragen. Ze drinkt nutrilon HA nr.1 Overdag gaat het prima, ze drinkt 90/3 om de 3 uur en gaat daarna vaak lekker slapen. De laatste fles ligt rond 22.30/23.00u, en dan begint het feest... Snachts blijft ze maar rommelen. Ze wil vaak drinken en gaat niet daarna meteen weer lekker slapen, maar is wakker of moet huilen. Zo zijn we er uiteindelijk voor ons gevoel echt de hele nacht mee bezig. Mijn man en ik wisselen wel af, maar het is echt doodvermoeiend zo. Kunnen we iets veranderen zodat ze snaakst tevredener is?
Hi Maartje, Dank voor je vraag op het forum. Vervelend om te lezen dat jullie zulke gebroken nachten hebben. Vanwege wetgevingsrichtlijnen zijn wij niet bevoegd om vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden te beantwoorden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven. Groetjes Ruby- Nutricia voor jou