4 dagen b*uin, 1 dag rood

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door fruitig, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    sorry voor die lekkere details!

mijn nod zou rond vandaag zijn. m'n ei was rond de 13e.
    vanaf zaterdag telkens wat bruin bloed verloren, gisteren zat er iets rood bij en vandaag is er helemaal niks meer te bekennen.
    Ontpillen of toch wat anders?
    Ik weet het, het kan alle kanten op...

2. Swissy

Swissy Actief lid

23 sep 2011
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Fruitig,
    ik had eigenlijk gehoopt antwoord te vinden in jouw topic. Ik heb een beetje hetzelfde... normaal bij begin ongi een beetje bruin en vervolgens 'normale bloeding'. Nu: gisteravond beetje bruin, vannacht verder niets, vanochtend nog beetje bruin en wat roze, verder vandaag weer niet... hmm... k snap er niets van...
    Hopelijk kan iemand ons wijzer maken, haha! Voor mij kan het geen ontpillen zijn, ik slik al bijna een jaar geen pil meer...

3. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi hoi
    Ik had precies hetzelfde eerst bruin/roze slijm een aantal dagen en toen 1 dag helder bloed daarna ook niks meer. Daarbij ook last van kwaaltjes zoals duizelig, misselijk, moe, pijn in de onderbuik. Aantal testen gedaan maar deze waren steeds negatief. Bij mij was het dus denk wel het ontpillen, maar goed dat hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn. Hoop dat het bij jullie niet zo is en jullie goed nieuws krijgen :)

4. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Hoi hoi,

Zelfde bij mij. Woensdag middag begon bij mij de kramp. En toen voelde ook mijn broek nat. Ik dus rennen naar het toilet, maar helaas geen bloed. Alleen wat bruin verlies. Tot nu toe nog steeds kramp, bruin verlies en gevoelige borsten. Geen ideew at mijn lichaam doet..

5. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Hoi,

Ik heb dit ook gehad op 18sept. Eerste dag wat lichtrose daarna ene dag wel wat bruin bij afvegen,andere dag weer niks. Wel n week lang.
    Heb t nog nooit eerder gehad. Tot op heden nog geen ongi gehad en ook geen posi testen...zo vreemd,k word liever ongi dan dit onzekere gedoe.

Deel Deze Pagina