Zwangerschapssymptomen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lovely19, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovely19

lovely19 Lid

29 okt 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht vorige maand dat ik zwanger was doordat ik een aantal symptomen had en me gewoon "anders" voelde. Ik ben toen naar de dokter gegaan en heb een testje gedaan daar kwam uit dat ik niet zwanger was. Ik ben nu een paar weekjes verder, heb onveilig sex gehad en de pil niet goed geslikt, als het 'raak' is.. Dan zit ik nu in mijn 3e week. Ik heb nu al 3 dagen bruin bloedverlies maar echt minimaal, er zit een streepje in mn maandverband en als ik afveeg is er wat bloed en soms een klontertje (sorry voor de vieze taal). Als ik ongesteld zou moeten worden dan zou dat pas volgende week moeten zijn. Wat kan dit zijn? Innestelingsbloed of ben ik toch aan het menstrueren? Ik heb wel een aantal symptoompjes: vermoeidheid, avondmisselijk, diarree, 's ochtends af en toe misselijk, knallende hoofdpijn en af en toe een rommelend gevoel in mijn buik.. Ook heb ik ongesteldheids krampjes maar heel eg licht normaal kruip ik over de grond van de pijn en nu is het alleen maar n beetje vervelend meer niet. Ik heb t idee dat ik moet plassen maar dan is t maar een beetje. En vanochtend had ik een steek richting mijn zij. Ik heb niet echt last van mijn borsten. Verbeeld ik me dit allemaal of zijn dit nou echt zwangerschapssymptomen? Help... heeft iemand een idee?

Deel Deze Pagina