Ik kolf nu al zo'n 2,5 maand 4 dagen per week 3 keer per dag op werk maar ik heb het idee dat het steeds minder wordt. Ik kolfde in het begin vaak 120cc of iig 100 per keer maar nu ben ik blij als ik meer dan 75 kolf. ik baal enorm omdat mijn zoontje bij de oppas een fles kunstvoeding krijgt. "Live" krijgt hij echt genoeg, en dat met maar 5 voedingen per dag. Er is dus zeker genoeg, alleen komt het er niet uit... Ik heb de medela pump in style kolf en kolf 15-20 minuutjes ongeveer (tot de melkstroom stopt). Ik heb een aantal dingen al geprobeerd maar die werken niet: -rust -bv thee -vaker kolven -opnieuw toeschietreflex opwekken Kan het komen door mijn kolf (is hiervoor voor 1 kindje gebruikt, 3 keer per week 3 keer per dag 6 maanden lang)? What to do, onderdelen vernieuwen (membranen, slangen) of een hele nieuwe kolf kopen? Ik ga nog zeker 4 maanden kolven op werk dus verwacht nog 12-16x per week. Heeft iemand tips? Of hetzelfde meegemaakt? Ik hoor het heel graag!
Anders probeer je eens een kolf te huren, kijken of het daarmee beter gaat, dan weet je dat het aan de kolf ligt zonder een investering te doen.
Ik heb een vergelijkbaar probleem, alleen kolfte ik eerst 600 cc per werkdag en nu ca 400/450 cc. en dat met een nieuwe dubbelzijdige elektrische kolf. Ik denk dat je het beste een kolf kunt huren om te kijken of het aan de kolf ligt. Zelf ga ik proberen om meer slaap te pakken (ga zo ook naar bed), fenegriek-aftreksel drinken en toch maar eens een gedragen rompertje meenemen naar werk.