Ik vraag me af of er hier zwangeren of aankomend zwangeren of mama's zijn die een borstvergroting hebben gehad? Ik heb bijna 4 jaar geleden mn borsten laten vergroten en ik weet wel dat ik gewoon borstvoeding kan geven. Maar ben benieuwd naar ervaringen van anderen. Wat merkte je aan je borsten toen je zwanger was bv? Gaat het tijdens de zwangerschap hezelfde als natuurlijke borsten? enz enz..... Groetjes S
ik heb ook 4 jaar geleden een borstvergroting gehad,tot nu toe gaat alles net als toen ik het niet had en zwanger was. ik ga geen borstvoeding geven. mijn protheses zijn op de spier geplaatst via een sneetje onder mijn borst.
Ik heb ook een borstvergroting gehad en heb geen borstvoeding gegeven , toen ik zwanger was heb ik eigenlijk weinig verschil gemerkt ze werden ook niet groter , alleen na de bevalling kreeg ik last van stuwing en toen ging ik echt hoog van de pijn ... ik had eigenlijk gelijk dostinex of zoiets moeten krijgen tegen de stuwing , dus een tip als je geen borstvoeding geeft meld het ff vantevoren dat bespaart je een hoop pijn
ik heb bijna 6 jaar een borstvergroting. Wou eerst geen bv geven omdat ik het een raar idee vond. Maar er komt al gelig spul uit mijn tepels dus mijn lichaam geeft aan dat die wel wil en dus ga ik het proberen ... het is natuurlijk het beste, toch groetjes kimberly
Ik heb bijna 4 jaar geleden ook een borstvergroting gehad en ben ook van plan borstvoeding te geven. Mn borsten zijn nog niet echt groter geworden maar wel ietsjes voller. Alleen rond mn 7e tot aan mn 10e week heb ik echt last van gehad kwa pijntjes. Mn tepels zijn wel een stuk gevoeliger maar dat zal bij iedere zwangere wel het geval zijn. Ik heb in eerste instantie na mn operatie geroepen dat ik geen borstvoeding wou geven, maar nu ik zwanger ben denk ik daar heel anders over. Het geven van borstvoeding is volgens mn plastisch chirurg geen probleem. Het is natuurlijk maar afwachten of mn borsten het daar ook mee eens zijn en niet gaan tegen stribbelen
nou ik kan nu ook meepraten als zwangere en borstvergroting haha Toen ik nog geen test had gedaan had ik pijnlijke borsten verder zag ik er niks aan maar nu sinds 2 dagen zie ik blauwe aders lopen, zijn ze ietsje pietsje groter en mn tepels ook iets groter en nog steeds pijnlijk, verder niks geks.....