Wanneer start je met ovu testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Moppiemuis, 19 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Wanneer start je met ovulatie testen als je je cyclus niet weet?
    Ik ben 45 dagen na het eruit halen van mijn spiraal eindelijk ongesteld geworden. Dus nu start er dan toch echt een cyclus. Maar op welke dag start ik nou met ovulatie testen? Want ik weet dat voor mijn eerste zwamagerschap mijn cycli 28-30 dagen waren, maar daarna dus weer een spiraal gehad.

2. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Ik zat me hetzelfde af te vragen, volgens de bijsluiter op dag 11 met een 30 daagse cyclus. Maar heb besloten om op dag 9 te starten just in case

3. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Dag 9? Misschien goed idee ja, over een paar maanden weet ik meer over mijn cyclus denk ik (hoop ik). Misschien dan vanaf dag 11 ofzo

4. Laurtje32

Laurtje32 Lid

20 nov 2016
    6
    0
    1
    Limburg
    Ik heb vorige week vrijdag mijn spiraal laten verwijderen en afgelopen donderdag ongesteld geworden. Bij onze eerste zwangerschap is zwanger worden heel moeizaam gegaan. Toen had ik wel van te voren de pil altijd geslikt. Mijn cyclus is heel onregelmatig, dus ik weet ook echt totaal niet wanneer in moet beginnen met ovulatietesten......

5. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Ik ben op dag 7 begonnen met testen. Ik d8 op dag 10 een positieve test te hebben, maar mn gevoel zei dat dat dit helemaal klopte. Ben toch blijven doortesten en had op dag 14, 15 en 16(alleen ochtend nog) een knaltest!

Deel Deze Pagina