wanneer starten kinderwens?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door femku, 13 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femku

femku Lid

24 nov 2013
    78
    0
    6
    bedankt voor de reacties.
    heb 1 kamer gehad, de schimmel ging makkelijk weg.
    morgen de rest van de gehele woning. Hopelijk blijft het ook weg.
    Weet alleen niet wat de bron is van de schimmel, en of het met het schoonmaken het gevaar ervan weg of minder is.
    We wachten nog even met het stoppen v/d pil.
    hopelijk mogen wij in dat huisje, we verhuizen dan over een globale maand.
    als dat niet het geval mag zijn, dan is het even overleggen wat de volgende stap is. s.w.s. blijf ik reageren op andere woningen.

2. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    HG schimmel en weerplek reiniger is echt super goed spul!
    Het is best wel duur, maar je hebt wel wat!
    Misschien is jullie huis erg vochtig? Je kunt dan van die vochtvreters in huis zetten.. En aan de centrale verwarming kun je ook bakjes hangen die het vocht opvangen. Vocht is vaak de oorzaak van schimmel. En het huis goed schoonmaken en schoon houden ;) w.b.t. etensresten etc.

Waar zit de schimmel als ik vragen mag? Is er ergens lekkage ofzo?

En ik zou stoppen met de pil, en dan voorbehoedsmiddelen gebruiken. Zo kun je wel alvast beginnen met ontpillen, en je eigen cyclus afwachten! Kun je als de schimmel helemaal weg is (en niet terug komt) of wanneer jullie een ander huisje hebben direct starten met het krijgen van kindjes :) Succes!

3. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    ik zou ook stoppen met de pil.... je weet immers nooit hoe lang het gaat duren.... gewoon voorbehoedsmiddel gebruiken...

4. femku

femku Lid

24 nov 2013
    78
    0
    6
    de schimmel zit in de bovenhoeken van de muren.
    aan 1 kant van de woning daar waar het balkon zit.
    Dat zijn 3 kamers.
    (Er blijft geen water liggen op het balkon van de boven buren, dus dat kan de bron niet zijn, denk ik.)

5. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Je zou wel zeggen dat het komt doordat daar lekkage is!
    Of het komt gewoon doordat het weer erin komt!
    (weet niet of dat ook iets nederlands is? Hier in friesland zeggen we dat wel:p)
    Misschien even vragen of je bij de bovenburen mag kijken? Kan best zo zijn dat het daar lekt! Wil me er verder niet mee bemoeien hoor :p Maar ik zou de oorzaak van het probleem willen hebben.. Als die opgelost is, kan er ook een kindje komen! En kunnen jullie in de tussen tijd rustig op zoek gaan naar een andere woning ;)

6. femku

femku Lid

24 nov 2013
    78
    0
    6
    ja dat is nu juist het geval.
    zal proberen het verhaal zo kort en begrijpelijk mogelijk te vertellen.
    in december vorig jaar begon de eerste schimmel zich te vormen in de logeer/kinderkamer.
    omdat het rond de feestdagen was was de woningbouw ding gesloten.
    wij zijn tot de dag van vandaag bezig de woningbouw die schimmel te laten weg krijgen, bellen maar niet terug gebeld worden.
    er is in de tussentijd wel politie bij de bovenburen geweest, die hebben geen gekke dingen gevonden, geen lekkages gevonden.
    wel kregen we een brief in huis dat de balkons bij iedereen niet goed meer zijn, de balkons worden ondersteund door palen. in heel de straat.
    geen idee hoe lang die tijdelijke oplossing blijft/ gaat duren.
    het duurt mij te lang, uitvinden wat de bron is, en dat er iets aangedaan gaat worden. daarom ben ik blij dat we binnenkort een woning kunnnen bezichtigen. en dus hopelijk snel kunnen verhuizen.

7. femku

femku Lid

24 nov 2013
    78
    0
    6
    een kleine update:
    Ik heb de woning bezichtigd en de papieren persoonlijk afgegeven.
    Het papierwerk werd gecontroleerd en in ontvangst genomen.
    binnen 2 weken zou er contact opgenomen worden als wij de eerste in de rij zijn.
    we zijn officeel nummer 4, maar de nummers 1,2 en 3 hebben nog niks van zich laten horen.
    Vind het zo spannend, wachten op HET telefoontje dat wij de woning kunnen krijgen.
    Stel dat het allemaal soepel verloopt, dan kan ik na de volgende stopweek echt stoppen met slikken.
    Nu alvast ontpillen en condooms gebruiken, heb ik in de groep gegooid, maar vriendlief wil dat niet.
    Ook kunnen we wat spullen overnemen, zoals het laminaat en wat gordijnrails met gordijnen. hoop dan alleen wel dat ze er niet veel voor vraagt.
    Wat zouden jullie ervoor willen betalen?
    Het gaat om:
    laminaat in woonkamer, 3 slaapkamers en zolder. 2 boompjes, gordijnrails met gordijnen. plakfolie voor ramen, en een paar kleine badkamer kastjes.

8. femku

femku Lid

24 nov 2013
    78
    0
    6
    vanaf a.s. maandag stop ik met de pil.
    ben die kunstmatige hormonen zat.
    hopelijk worden we volgende week gebeld voor het huisje.
    ben wel opzoek nu naar een andere vorm van anticonceptie.
    misschien de femcup ofzo, maar die is best duur €60-70.

Deel Deze Pagina