Wanneer starten met medicijn om eicellen te stimuleren?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinaasappelsapje, 28 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinaasappelsapje

Sinaasappelsapje Niet meer actief

Ik heb even een vraag, die ik overigens ook aan mijn fertiliteit arts ga stellen op mijn afspraak (2 Juni) maar ik vraag het me vast af of ik het nog ga redden voor deze eisprong...

Wanneer starten jullie met de medicijnen (of injecties, mijn arts sprak over tabletten) waardoor je lichaam meerdere eicellen aan maakt? Ik bedoel dus wanneer als in het moment, vlak na je menstruatie of bijvoorbeeld een week voor je verwachte eisprong?

2. Lilyam

Lilyam Actief lid

18 nov 2016
    285
    56
    28
    Clomid neem ik in vanaf dag 3 tot en met dag 7.

3. Sinaasappelsapje

De 3e dag na je menstruatie neem ik aan? Dan ben ik dus te laat met mijn afspraak, ik zit nu op dag 5 :(

4. Lilyam

Lilyam Actief lid

18 nov 2016
    285
    56
    28
  5. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Dat is inderdaad cyclusdag 3, tenminste meestal volgens mij. Hoe heb je dat met IUI1 gedaan dan? Ik zou als ik jou was even de poli bellen.

6. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik had altijd een uitgangsecho op dag 3 en begon diezelfde dag ook met spuiten (Gonal-F)
    Soms als het net in het weekend viel dan kreeg ik de echo op dag 4 en dan bego ik dus ook op dag 4 met stimulatie.

7. Sinaasappelsapje

Met iui1 heb ik geen tabletten gebruikt. Enkel pregnyl 2 dagen voor de eisprong en 6 dgn na de iui.

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je mag op cyclusdag 3, 4 of 5 met Clomid beginnen. Als je hormonen moet spuiten, dan begin je meestal op dag 2 of 3. Succes!

Deel Deze Pagina