Ik ben nieuw op dit forum meiden. Wij zijn al tien maanden bezig en het wil maar niet lukken. Deze cyclus rond eisprong veel geklust. Sinds paar dagen soort spierpijn in mijn buik, hele dikke olgezette buik, lage rugpijn en veel puistjes. Heb normaal puntgave huid. Kon het testen niet laten vandaag 5 dagen voor nod. Ik meen als ik letterlijk tuur een heeeeel licht streepje te zien. Zien jullie dit ook? Ik gebruik kv 2 v 5. Ik weet niet meer wat ik moet denken en word elke maand zo moe van die omowitte testen. Wat zien jullie? Bij daglicht zie ik iets maar misschien op de foto wat moeilijker. Bedankt alvast! Liefs bruce bibi
ik ook niets, sorry, zie je in het echt wel iets dan? * edit: zie dat je in het echt een tuurstreep ziet.
Als ik tuur en heel goed kijk zie ik iets ja. Maar ik kan niet goed uitleggen hoe en wat ik zie. Vandaar de foto. Zal nieuwe foto maken die iets minder belicht is.
Ik vind het nog heel moeilijk te zien maar ik lijk toch wel heel vaag iets te zien! Ik hoop het in ieder geval heel erg voor je.
Ik zie nog niks, maar moet er wel bijzeggen dat ik afgelopen tijd zelf vaak vals positief heb getest met de kruidvat tests. Hopelijk over 2 dagen een duidelijkere test voor je!
Ja de foto is binnen de tijd genomen. Maar in het echt moest je ook goed kijken hoor. Vanmorgen was ie weg....ga morgen of overmorgen weer testen. Voel me toch zo anders. Ook sinds gister soort spierpijn in me benen en kramp. Uit het niets!