2de LH piek?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door klein wonder123, 14 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klein wonder123

klein wonder123 Nieuw lid

13 nov 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wil graag mijn vraag aan jullie stellen.
    ik ben sinds 3 maanden bezig met temperaturen en gebruik daarnaast ook ovulatietesten. vorige maand had ik dag 35 en 36 een positieve test van CB digitaal 6 dagen later temp verhoging. deze maand heb ik dag 21 1 dag een pos test gehad daarna geen temperatuurverhoging. 14 dagen later had ik weer 1 dag een positieve test in handen. nu 2 dagen later ook nog geen temperatuurverhoging. hoe kan dit? heb ik nu wel of geen eisprong gehad? ook heb ik regelmatig minimaal bloedverlies maar alleen als ik met toiletpapier in mijn vagina ga dus echt heel weinig. hebben er meer mensen ervaring met 2 x lh piek? graag jullie reactie zwangerschapstest is ook negatief

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het klinkt alsof je cyclus in de war is en er misschien wel een LH-piek is, maar er uiteindelijk toch geen eisprong volgt.

3. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Ik heb PCOS, ik testte binnen 1 cyclus meerdere keren positief. Dit komt omdat bij mensen met PCOS vaak de lh-waarde verhoogd is, waardoor ovulatietesten niet betrouwbaar zijn. Jij hebt sowieso wel lange cyclussen zo te lezen.. Heb jij je temperatuurkaarten ook digitaal (fertility friend?) Ik ben wel benieuwd namelijk.

Deel Deze Pagina