Dit is echt een lastige dat ik er zelf helemaal van in de war raak. Ik weet totaal niet hoe of wat of waar ik zit het is de aflopen tijd zo wisselvallig geweest als het maar zijn kan.. Miss zien jullie iets of niets? Dank jullie wel alvast.
Misschien kun je even wat druppels water later doorlopen door dat gele is het nog lastiger te zien.... Voor nu zie ik niks
Bedankt voor jullie reacties allemaal. Soms ga je zo zitten turen dat je het gewoon niet meer weet.. Inmiddels al ongeveer 5 dagen over tijd even afwachten nog maar. Liefs..
Volgens mij zie ik wel iets lichts! Als je er nog een paar druppels water indoet gaat het gele weg en zie je het misschien beter. Voor 5 dagen overtijd lijkt me het wel erg licht. Hoe zeker ben je daarvan?
Nou eigenlijk ben ik altijd stipt op tijd met 28 dagen cyclus. Alleen de afgelopen maand was ik een aantal dagen eerder ongesteld en ben bijna 10 dagen ongesteld geweest ook zo vreemd. En ik had het dus afgelopen donderdag moeten worden.. Vandaar dat ik hier een beetje van in de war raak.
Nee zie niks. Maar ik zou ook nooit turen naar een test. Als je zwanger bent hoef je niet te turen, dan staat er een streep waar je niet omheen kunt Edit: lees nu dat je 5 daagjes over tijd bent. Zou je echt meer moeten zien
Ik ga er morgen ochtend nog eentje doen.. Zou kunnen dat mijn eisprong dit keer miss later is geweest maar goed dan nog blijf het raar als ik niet zwanger ben dat ik ook niet ongesteld ben dus als er morgen nog steeds geen streep en geen ongesteldheid is dan bel ik zo ie zo de huisarts even.