wij gaan het proberen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Hettie, Dec 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    hallo

ook wij gaan deze maand echt proberen voor een kindje! was al langer gestopt met de pil en nu willen we er echt voor gaan. deze maand flink aan de klus geweest om de dag! want ik weet niet wanneer eisprong heb omdat ik mn cyclus niet goed weet nu.

dus allemaal heel spannend maar weet ook dat de kans klein is dat het snel lukt het is echt wel een wonder!

nu vraag ik me af wanneer merk je iets van je zwanger schap? meteen eerte maand al of pas na dat je getest hebt??

2. miep8

miep8 Lid

Dec 30, 2010
    73
    1
    8
    NULL
    NULL
    ik kan je helaas niet verder helpen, ben zelf ook net bezig.
    Maar veel succes en hopen dat het snel lukt!

3. roeska123

roeska123 Bekend lid

Dec 28, 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    Hallo!
    ook wij zijn deze maand begonnen met proberen!
    ik heb ook geen idee wanneer mijn eisprong is. vorige week zaterdag ben ik gestopt met de pil.
    spannend he!

groetjes Roeska

4. Redhead

Redhead Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    2,652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ook ik heb geen idee. Wel fijn dat ik niet de enige ben... Wel handig dat je veel meer zin krijgt nadat je met die rotpil stopt!

5. miep8

miep8 Lid

Dec 30, 2010
    73
    1
    8
    NULL
    NULL
    haha ja dat had ik ook!
    als ik dat eerder had geweten...... :)

6. suuuus

suuuus Actief lid

Dec 21, 2010
    244
    2
    18
    hallo meiden,
    wij zijn ook net gestopt met de pil, en aan het klussen voor een eerste kindje! ik wacht nu op de tweede ongie na het stoppen met de pil
    @hettie: volgens mij wisselt het wanneer je merkt dat je zwanger bent, sommige schijnen het al direct na de bevruchting te voelen, anderen pas van later en sommigen helemaal niet!
    Wel spannend als je het echt gaat proberen, volgens mij ga je dan op veel meer dingen bij jezelf letten!
    succes allemaal!
    groetjes Suus

7. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    haha ja zeker spannend! ik voel opeens allemaal steekjes in mijn buik maar weet niet of ik dit vaker had of nu alleen en wat dit dan kan betekenen?

8. miep8

miep8 Lid

Dec 30, 2010
    73
    1
    8
    NULL
    NULL
    ja, je bent je nu veel bewuster van wat je daar allemaal voelt,
    het enige antwoord is afwachten....

Succes!

9. suuuus

suuuus Actief lid

Dec 21, 2010
    244
    2
    18
    spannend spannend het afwachten!
    Er zijn zwangerschapstesten van mad care ultra waarmee je 6 dagen voordat je ongesteld zou moeten worden al kunt testen, het wordt echter niet aangeraden omdat je ondanks een positieve test toch nog ongesteld kan worden, en ook negatief kan testen omdat je gewoon te vroeg bent!

10. Puck1

Puck1 Bekend lid

Feb 3, 2009
    979
    9
    18
    Ik wist het 3 dgn voor NOD en had dus nig niet getest. We waren terug gekomen van onze huwelijksreis en ik voelde me zo moe. Ik was dus in de veronderstelling dat ik nog last had van een jetlag. Op een gegeven moment schoot het door mijn hoofd dat ik weleens zwanger kon zijn want ik was wel extreem moe. Meteen een test gedaan die overduidelijk positief was. Dus ja ik wist het voordat ik had getest. Succes dames!

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Er is op dit forum een topic waar je wat meer over de eerste symptomen kunt lezen. Houd er rekening mee dat je lichaam je vaak voor de gek kan houden en dat veel klachten hetzelfde lijken alsof je ongesteld moet worden.
    Bovendien kun je ook nog last hebben van ontpillingsverschijnselen als je net gestopt bent met de pil. Ik heb er zelf geen ervaring mee gehad omdat ik geen pil slikte, maar ik heb wel vaker gelezen dat je lichaam raar kan reageren als je net met de pil gestopt bent. Hoeft natuurlijk niet, want ook hier op het forum lees je wel eens verhalen van vrouwen die direct zwanger waren nadat ze met de pil gestopt zijn.
    Kortom, er is niets zo complex als zwanger raken, volgens mij.

Share This Page