Gevoel anders dan de werkelijkheid

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door In AFwachting, 6 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Goedenavond dames,

Dit zou onze 1e ronde worden zonder ovulatietesten. Meestal voel ik mijn eisprong duidelijk en dit bevestigden de ovulatietesten. Nu voelde ik donderdag duidelijk mijn ei en kon ik me niet beheersen en heb ik getest. Licht streepje dus ik dacht dat hij al geweest zou zijn. Voor de zekerheid heb ik gisteren en vandaag nog even doorgetest en wat denk je? Is hij vandaag pas positief! Gelukkig dat ik doorgetest heb anders had ik dit eitje gemist denk ik...

20140906_210123.jpg

Links is donderdag en rechts vandaag

Bijgevoegde bestanden:

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Die is duidelijk positief!! Veel plezier :D

3. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    ik voel het ook altijd al een dag of 4 van te voren dus dat kan prima

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hetgeen je voelt, is vaak het groeien van de follikels en niet de eisprong zelf.

Dacht het ook altijd te voelen, maar uit talloze follikelmetingen / inwendige echo's bleek dat ik juist niet de eisprong voelde, maar het groeien van de follikels voorafgaande aan de sprong. De sprong zelf volgde pas een aantal dagen later.

Zo zie je maar weer dat je niet altijd blind moet varen op wat je voelt, want dan had je wellicht op de verkeerde dagen sex gehad en de eisprong gemist!

Deel Deze Pagina