Nadat ik eergister, gister en zelfs vanmorgen! Negatief testte, testte ik vanavond positief?! Ik snap er niks meer van
Dankjewel Hahah ja erg he.. eerste x dat ik zo overdreven test. Ik zit nu -denk ik- 11dpo? Weet het niet precies. Had vrijdag 20 feb positieve ovulatietest en zaterdag enorm veel pijn aan mijn eileider.
Wow gefeliciteerd! Wat apart dat je vanavond ineens positief testte! Hoe kwam je op het idee het 's avonds te doen?
Bedankt allemaal Boogy ik deed omdat mijn eierstokken pijn deden een ovulatietest omdat ik alweer allemaal doemsenario's had bedacht waarom ik niet ongesteld werd en geen positieve test had. Die was aardig donker en ik dacht ach; nog 1 laatste zwangerschapstest en als die weer negatief is dan wacht ik tot tenminste zondag. Heb hem gedaan, naar beneden gegaan eten opgezet en toen uit nieuwschierigheid toch naar boven gelopen. Moest eerst even 3 keer knipperen toen ik de test zag
Ziet er goed uit! Wel "gek" dat hij vanmorgen nog negatief was. Blijkbaar test jij 's avonds beter. Gefeliciteerd!
Hey wat leuk!!! Gefeliciteerd Was vorige keer een stille lezer en had ook gelezen dat je je MA had... super fijn dat je nu weer zwanger bent!