Houden jullie alle ovutesten bij van de eerste tot de laatste die je doet? Heb vandaag mijn eerste ovutest gedaan. Die is omowit (en eerlijk gezegd ben in daar momenteel heel blij mee). Ik heb normaal een cyclus die langer dan 40 dagen duurt. Vorige woensdag stond mijn hcg op 8 en vrijdag geen bloedverlies meer. (Wel soms nog een keer rood slijm verlies) zou het nuttig zijn om verder te testen of is dit geld verspilling aangezien er soms nog wat bloed verlies is. Binnen 2weken heb ik nacontrole.
hoi, ik kan je verhaal niet helemaal volgen. maar in ieder geval is het voor de ovulatie belangrijk dat je telt vanaf de dag dat je ongesteld wordt, niet vanaf de dag dat je menstruatie stopt. en ovulatietesten... tja dat vond ik zo lastig. ik kreeg vaak een streepje, maar volgens de doos was alleen een dikke streep een positief resultaat. dus ik deed het een tijdje elke dag, maar nooit een dikke streep. uiteindelijk mee gestopt omdat ik het zo duur vond. ik had ook een lange cyclus dus onze oplossing was gewoon intiem zijn vanaf dag 8 (geteld vanaf eerste menstruatiedag) en dan om de dag tot ik zeker wist dat de ovulatie geweest was.