hallo, ik vraag me nu af wanneer ik het beste kan starten met de ovuteste. heb een miskraam gehad op 13 september. nu willen we meteen weer zwanger raken en heb ik ovutesten ( sensitest ) besteld. heb eerst die van de kv gehad, maar toen had ik vijf dagen lang een positieve test. dus dat klopte niet. had 26 september voor het eerst een negatieve zwangerschapstest. weet iemand raad? groetjes Linda
Hangt ervan af hoe lang je cyclus normaal is. Als je een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen, dan zou ik rond dag 10 met de testen beginnen.
Jeetje wat rot voor je die miskraam.... mooi om te lezen dat jullie er weer voor gaan!!!! Succes meid!! Ik ga deze maand ook beginnen met ovutesten van sensitest... ben erg benieuwd of ik mijn ei kan vinden, ik kan 9 oktober beginnen!!! Verder kan ik je helaas geen advies geven!!
bedankt voor jullie reactie @ jippie, heb altijd een normale cyclus gehad. zou dan ook dit weekend mijn menstruatie moeten krijgen aks ik de miskraam als menstruatie zie. maar op dag 12 had ik nog een positieve zwangerschapstest en dag 14 was deze negatief. kan dan toch niet meteen mijn ei hebben gehad, lijkt me . als vanaf dan van mijn cyclus uitga dan moet ik ergens dit weekend mijn ei hebben. of kan ik zo niet redeneren. ja, ik weet het ook niet meer allemaal. alles staat op zijn kop na en miskraam en je weet gewoon niet wanneer alles weer gewoon word . @ aankomendemama, heel veel succes en hopelijk ben je nu snel zwanger.
@Jerlin: weet dat je het waarschijnlijk niet wilt horen, maar ik denk dat je na je eerstvolgende ongi je cyslus pas weer duidelijk in beeld hebt. Na een miskraam kan je cyclus behoorlijk in de war zijn (spreek helaas uit ervaring...) Helemaal gezien het feit dat je zwangerschapstest nog zo lang positief was. Of je moet zoveel ovutesten inslaan dat je even vooruit kan, dat kan natuurlijk ook. Of gewoon heel veel klussen, dat is ook een oplossing. Jij mag kiezen Ik had mijn eerste ongi weer na 5 weken en die ongi heeft ook megalang geduurd helaas, daarna wel weer redelijk regelmatig en normale ongi's. Heel veel succes in elk geval en ik begrijp je helemaal dat je er weer snel voor wilt gaan!
hoihoi gister nog bij de gyn geweest en een echo gehad. daarop was te zijn dat er een eisprong aan zit te komen. dus we gaan er nu gewoon weer voor. kans niet voorbij laten gaan. echter de ovutest gaf gister een minimaal streepje aan en vandaag bijna niet meer. achja, we merken het wel. bedankt voor jullie reacties, Groet linda