Oh het ziet er goed uit bij jou! Ik duim voor je! Ik hoop dat m'n temp morgen of overmorgen stijgt. Dan klopt het met het zeurende gevoel in m'n buik. Hopelijk bij jou morgen ook! Dan hoef je je medicijnen niet te nemen toch
Klopt water! Volgens de artsen zit een baby op de natuurlijke weg er niet in maar het is al 2 keer natuurlijk gelukt dus ik hou nog heel even hoop. Mocht er volgende week nog niks veranderd zijn dan gaan we aan de provera. Ik hoop dat het bij jou ook gaat stijgen mischien lopen we dan wel gelijk op
Ik merkte het aan de kwalen al maar het is fijn dat de temp het bevestigd. Wat jammer water, ik blijf duimen dat hij toch nog snel komt!
Thnx! Toch ffies de ha gebeld en moet donderdag ff langs komen. Niet dat hij wat kan zeggen erover denk ik maar ik hoor het wel
Hi hoe gaat het nu? Kwam nog even spieken naar je kaartje maar die ziet er super uit. Spannend hoor! Al getest?
Hoi water, hoe is het met jou? Hier een beetje verward, ff verplaatste gisteren het kruis naar 3 dagen terug dus heb hem zelf teruggezet naar waar hij stond geloof er niet in dat eisprog pas 3 dagen terug was. Gisteren een testje gedaan maar nog negatief dus we wachten nog maar even af al ben ik wel heel blij met mn temp.
Oh echt? Nee dat vind ik ook een beetje raar. Je hebt nu juist een mooie innestelingsdip Ja hier gaat alles ok. Vanochtend waarschijnlijk m'n eisprong gehad dus dat zou fijn zijn. We gaan het zien aan m'n temp morgen.
Echt waar? Wat goed!! Gefeliciteerd! Wat een mooi begin van je dag! Hopelijk loopt hij mooi op! Welke test heb je gebruikt? Ja heel blij met m'n temp! Nu gaan mijn 2 lange wachtweken in
Dank je wel! Had nog 3 actiontesten liggen dus dacht doe er gewoon 1 zal toch wel negatief zijn op 12dpo maar toen hij positief werd heb ik gewoon keihard zitten lachen
Haha grappig he hoe je soms kan reageren op iets dat je niet verwacht. Wat fijn voor je! Hopelijk gaan de komende paar dagen snel voor je!
He Kimmm! Wat super leuk voor je gefeliciteerd! fijn dat de mmm je bespaart blijft. geniet van je zwangerschap