wanneer starten met tarwekiemolie?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Music Mama, Dec 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Dat is mooi Music Mama!! :)

2. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    ja ik was ook echt blij! :) maar vraag me af wanneer mijn eisprong nu echt zal zijn.. heb verhalen gelezen van mensen die een week lang zo'n knipperende smiley hadden... maar ik blijf positief en hoop dat dinsdag mijn eisprong zal zijn..

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Maar volgens mij als je een week knipperende smilies heb, dan moet je toch gewoon uitgaan van je eerste keer dat je positief test en dus binnen 24-36 uur daarna een eisprong heb, of niet?

4. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

Aug 8, 2014
    1,567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd BVS!

5. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,684
    0
    0
    Overijssel
    Pitahaya: de testen met de knipperende smilie betekent dat het 'er aan komt'. Pas bij een smilie die stil staat is de test positief, dus dan 24-36 uur nadien ovulatie.
    Dit is een nieuw soort test van ClearBlue. ;)

6. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Waar kopen jullie de capsules? Ik wil er ook na mijn ei mee gaan beginnen.

7. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

Mar 9, 2014
    1,160
    514
    113
    Hey meiden!
    Even een vraagje.. Na mijn miskraam heb ik ineens last van pms. Door tarwekiemolie te nemen, wordt dat toch minder? Of was dat teunisbloemolie? Mijn cyclus is altijd 26-28 dagen. Is het dan wel verstandig om het in te nemen?

8. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    Yes!!! Net een blijvende :) op mijn digitale ovulatietest! Dus mijn ovulatie vind plaats binnen 24 tot 36 uur... wanneer zal ik starten met de tarwekiemolie? Morgen?

9. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    Chocochippie: ik heb de van kruitvat.. die zijn niet zo duur maar je moet er dan wel 3 oer dag slikken..

Marjo88: ik heb geen idee of het iets doet ald je oms hebt.. en als je een regelmatige cyclus hebt weet ik eigenlijk ook niet of het je cyclus ineens onregelmatig kan maken.. iemand anders een idee?

10. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,684
    0
    0
    Overijssel
    Music mama: super!! Ik zou dan woensdagochtend de eerste nemen. Dat is net na je eisprong. Maar het kan ook geen kwaad eerder te beginnen hoor :)

11. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    oke ik start woensdag! ik ben benieuwd!

Spannend Fleurop! nog 3 dagen tot je NOD...

12. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

Aug 8, 2014
    1,567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Spannend! Ik hoop ook woensdag mijn eisprong te hebben, maar nog geen positieve test. Hopelijk morgen!

13. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,684
    0
    0
    Overijssel
    Music mama: ik ben uitgegaan van mijn vorige cyclus in mijn banner, maar ik hoop eigenlijk dat ie langer is dit keer! Donderdag is 8DPO, dus sowieso nog te vroeg om te testen. Hoop dat als ik niet zwanger ben mijn LF dan iig 11 is. Ben heeeel benieuwd wat de tarwekiemolie voor mij heeft gedaan deze ronde :) Ik denk dat ik vrijdag een eerste testje waag als ik nog niet ongesteld ben.

14. Pitahaya

Ik ben vanochtend begonnen met tarwekiemolie. Ik doe een scheutje in mijn havermout. Ik heb zo'n flesje gekocht bij de bio-winkel. Ik ben benieuwd of het helpt.

Tot nu toe laat ei lekker op zich wachten... dus dacht, ik begin gewoon lekker meteen. We zullen het wel merken of het helpt. Zou wel fijn zijn!

15. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

dankje ga ik daar even zoeken

16. dalk

dalk Actief lid

Oct 10, 2014
    425
    0
    16
    Tarwekiemolie kan geen kwaad toch?
    Anders ga ik misschien ook wel starten met het gebruik hiervan?

17. Pitahaya

Neehoor, zijn gewoon vitamines. Ik doe het nu 2 dagen en vandaag vruchtbaar slijm gehad. (Okay, dit is natuurlijk toeval, maar toch) Haha. Ik ga er wel lekker mee door!

18. dalk

dalk Actief lid

Oct 10, 2014
    425
    0
    16
    @Pitahaya Oké bedankt voor het antwoord! En maakt het uit wanneer je er mee start? Ik heb nu nog geen positieve test gehad, maar denk wel dat ik tegen mijn ovulatie aan moet zitten nu.
    Kan ik er nu al gewoon mee starten of niet?

19. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    oke meiden... ik weet even niet zeker of ik nu al moet beginnen.. ik wil graag NA mijn ei starten.. en had afgelopen maandag een positieve clearblue test.. dus dan zal je denken dat mijn ei nu wel geweest is... maar ik meet ook mijn temperatuur op en en die is nog laag... zal ik nog maar een dag wachten en morgen beginnen dan? in de hoop dat mijn ei dan wel gesprongen is? (ik deed trouwens ook action ovutesten en die waren afgelopen maandag en dinsdag negatief... best raar allemaal ik snap er niets van...)

20. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,684
    0
    0
    Overijssel
    He vervelend!!
    Ik ben zelf altijd meer van de ovulatietesten waar ik echt streepjes zelf op moet aflezen. Dan zie je echt die piek beter.
    ik kan je geen advies geven hierin.....

Share This Page