ik ben er weer klaar voor laat de eisprong maar komen al is die pas over 10 dagen. maar mijn gevoel zegt dat die wel eens eerder kan zijn. vandaag bij kruitvat tarwekiemolie gehaald en bij de action ovulatietesten die gebruik ik voor de avonden en in de ochtenden test ik met cb digitaal, heb er nog drie hoop dat ik het er mee red deze ronden. 24 december voor een fm. mocht mijn eisprong toch langer weg blijven, neem ik nieuwe cb digitaal mee uit de kliniek. die zijn daar een stuk goedkoper. vind de cb digitaal heel fijn maar wel prijzig van daar de ovulatietesten van de action erbij
Heb jij de clearblue ovulatietesten in dat roze of in dat paarse doosje? Ik vind die paarse echt slecht.. die roze heb ik wel goede ervaringen mee... afgelopen maandag zei de paarse dat mijn eisprong er was.. maar temp is nu nog steeds laag
Oke.. nou ik denk dat ik de groep wel kan verlaten.. ik heb nog steeds geen eisprong gehad... baal echt als een stekker hoe ist met jullie?
Music mama: balen meid. Maar kan het kwaad gewoon te beginnen? Ik zou het doen. Hier nog geen menstruatie.... erg blij mee. Morgen testje wagen!
Balen music mama! Misschien maar gewoon beginnen? Hier alles goed, 1DPO dus weinig te melden Succes met testen Fleurop!
Denk kruidvat of vroege van sensitest. Mijn banner is trouwens in een keer naar een nieuwe cyclus gesprongen zie ik.... dat klopt dus niet
Het gaat nu in dit forum meer over de CB ovulatietesten, misschien moeten we weer terug gaan naar tarwekiemolie Ik had ook al eerder mijn vraag gesteld over de 3x per dag capsules van Kruidvat. Is het erg dat er af en toe maar 2x per dag ingenomen wordt? Soms komt het niet anders uit? Vandaag was ik namelijk laat uit bed en sla dus automatisch een maaltijd over.
Geen idee of dat uitmaakt.. er staat niet voor niets 3x per dag op het potje dus misschien werkt het minder goed? Ik zal toch proberen 3 te nemen
Ik zou ook voor 3 gaan. En 2 x eten op een dag is ook niet echt best.... Misschien proberen wat regelmatiger te eten (ook gezonder als je zwanger wilt worden)
@Fleurop Nou heb vanmiddag een lunch op die wel voor drie maaltijden telt. Zit er nog vol van! Maar dan neem ik vanavond de 3e pil nog wel net voor een lekkere versnapering dan.
Vanmorgen getest 11/12dpo, heeeeeel licht tuurstreepje op mijn kruidvat test... pfff, had de hoop opgegeven maar wordt nu toch nog spannend. Het streepje zag ik na 5 min, binnen 15min. en hij is echt heel tuur.. dus morgen weer testen...
Spannend Fleurop!! Fingers crossed!! Dalk ik zou altijd de aanbevolen hoeveelheid aanhouden, die hoeveelhoud hoort tenslotte resultaat te geven. Anders heeft het misschien wel geen zin! Ik neem er vaak gewoon een eetlepel yoghurt bij, je hoeft er geen onwijze maaltijd bij te nemen denk ik
vandaag mijn eisprong morgen start ik met de tarwekiemolie ben zo benieuwd of ik er iets van ga merken ( aan mijn cyclus) ik ga er alleen voor, woensdag voor een fm geweest was een ei van 15mm ik kon kiezen afwachten en ovulatietesten gebruiken of tweede kerstdag s'ochtends vroeg pregnyl te spuiten. heb voor het laatste gekozen aan komende week heel druk en bang dat mijn eisprong dan valt op een werk dag, en met deze weken moeilijk is om vervanging te regelen. vanmorgen vroeg mijn derde iui gehad. worden weer twee spannende weken
Helaas ben ik ongesteld geworden. Ik denk dat ik een vroege miskraam heb gehad, want ik kan me niet voorstellen dat tarwekiemolie mijn cyclus zó lang verlengd. +, nog belangrijker, ik had een positieve test. Hoe dan ook; tot nu toe ben ik blij met de tarwekiem (ook al ben ik helaas niet meer zwanger, of is het toeval...). Deze ronde start ik ná mijn eisprong, aangezien mijn ei de vorige ronde 3 dagen later kwam dan normaal en toen begon ik op dag 1. Izzy: spannend!!
Ik zit ook met mijn tarwekiemolie op het wachtbankje. Nu eet ik tussen de middag natuurlijk op mijn werk en neem ik er 's ochtends een en na avondeten twee. Zou dat kwaad kunnen ?