na mijn eisprong is mijn temp met 0,5 gestegen en 2 dagen later met 0.2 dus nu zit ook op de temp van 37... zou dit positief kunnen zijn want had bij die temp kaartjes gekeken en daar zie je bij de meeste een innestelingsdip maar mijn temp gaat alleen maar hoger en komt geen verzakking in... zo ziet mijn temp eruit... 5 dec 36.3 positieve ovulatietest 6 dec 36.8 7 dec 36.8 8 dec 36.8 9 dec 36.9 10 dec 36.9 11 dec 37 12 dec 37 wat denken jullie hierover als je dit zo ziet? volgende week vrijdag de 19de kan ik testen... dus ik weet dat het nog alle kanten op kan gaan... maar heb ook al soms vlage met misselijkheid en gevoelige borsten soms met steken en wat krampjes onder in mijn buik! alvast bedankt voor een reactie
Hoi, Je hoeft niet perse een innesteldip te krijgen in je temp als je zwanger bent. Maar op dit moment is er niets over te zeggen. Het is heel logisch dat je temp na ei omhoog gaat en blijft tot je nod. Als je ongi wordt, gaat je temp vlak tegen je ongi weer omlaag. Blijft je ongi uit en blijft je temp hoog, heb je een goede kans op zwangerschap maar nog geen zekerheid. Tis heel lastig en vervelend, maar je zult moeten wachten tot je nod en dan zal een test je uitsluitsel geven. Suc6
oke dank je wel we gaan nog wel een weekje op de wachtbank hahaha zit niks anders op he... maar dacht misschien heeft iemand ook zo'n soort temperatuurcurve gehad en deze verschijnselen en was ook zwanger hihiihi
Hoi, Fijn dat je temp zo mooi hoog is. Ziet er goed uit. Maar inderdaad " gewoon" nog even afwachten tot de 19e. Ik zit in hetzelfde schuitje, wil ook testen op de 19e. Spannend hoor en succes met wachten! Groetjes, Hanna
Mwah, het zit zo.... ik was bij de gyn geweest de week van de eisprong en die zag een eitje dat zaterdag, volgens berekeingen zou springe. Dus advies: zaad opsparen en pas vrijdag weer aan de klus. We hebben dit toch maar opgevolgd, maar nu denk ik, met vrijdag ei-pijn, was het wel op tijd? Nou ja, ik denk het wel eigenlijk, maar ja, twijfels he
ja dat denk ik wel dat je op tijd bent geweest... maar misschien een rare vraag maar hoezo loop je bij de gyn?
Geen rare vraag hoor. We proberen nu al 1,5 jaar zwanger te worden. Heb een mk gehad helaas en daarna lukte het steeds niet. Zijn naar de gyn gegaan om te kijken of alles wel klopt ook gezien mijn leeftijd, 34..... Ik word nu begeleid voor 3 cyclussen bij de gyn, die trouwens erg optimistisch is over de kansen Fijn dat jij ook denk dat het wel op tijd was..... toch onzeker nu he, dan is het fijn als iemand dat zegt.