hallo zit net voor me nod heb geduren 2 weken al pijn aan me borsten (word erger) soms branderig gevoel klieren zwellen geregeld op hoofdpijn pijn ten hoogte van me navel krampachtige gevoel in onderbuik sochtends misselijk pukkels rondom me tepel boeren en maagzuur opgeblazen gevoel van me buik vaker kleine plasjes doen ook snachts kan ik moeilijk in slaap komen! last van me rug word nu met de dag erger normaal als ik ongi word heb ik alleen steken in onderbuik
pijn aan me borsten (word erger) soms branderig gevoel krampachtige gevoel in onderbuik opgeblazen gevoel van me buik vaker kleine plasjes doen last van me rug zwaar gevoel in m'n lichaam meestal in de benen trek in bepaalde dingen ik had bijv afgelopen zaterdag een halve pot zilveruitjes op dit is mijn lijstje
Bij mijn eerste zwangerschap had ik een pijnlijke buik, deze keer niets. Pin je niet teveel vast op symptomen, hoe meer ik dingen voelde hoe meer in niet zwanger was. Juist de keren dat ik nergens last van had was het raak...