Hallo Meiden, Gisteravond heb ik een digitale zwangerschapstest van clearbleu gedaan en die gaf duidelijk ZWANGER aan. twee uur later nog een test van predictor en die gaf ook twee hele vette strepen aan! Vanmorgen de huisarts opgebeld en er vanmiddag naar toe gegaan met mijn tests. Hij zei ik mag je feliciteren!!! Komt de assistente binnen want ik had mijn urine afgegeven om nogeens dubbel te checken, en wat blijkt nu is die test super negatief..... Zowel de huisarts en ik begreep er niets meer van! Nu heb ik vanmiddag bloed geprikt en nu kan ik morgenochtend bellen. Opeens ben ik helemaal niet meer zo zeker!! heeft iemand hier een verklaarbare reden voor?? liefs
ja dat is heel erg vreemd, miss hebben ze het urinestaal verwisseld? Hopelijk morgen toch nog goed nieuws
nou ik heb dit ook gehad 24 februari test ik vorig jaar duidelijk positief 27 feburari moest ik bij de gyn komen.... die zegt heel droog tja daar werken wij niet mee urine test in het ziekenhuis meteen gedaan... uur later kreeg ik de uitslag negatief... wij naar huis terug met die test na de kv waar ik netjes gratis nieuwe meekreeg nadat we vertelt hadden hoe en wat bij de gyn! andere testen bij etos en apotheker gehaalt smiddags 3 uur mn plas opgehouden en mn hele eethoek lag vol positieve testen ik heb de gyn gebeld en kon (dit was vrijdags) smaandags bloedtest laten doen... ik heb hm meteen een mand vol! positieve testen onder zn neus geschoven toen hij melde dat ik idd zwanger was en zie mn banner
Het zou kunnen zijn dat de test bij de HA meer HCG nodig heeft om een positieve test te kunnen krijgen.
Ja, ik hoop het ook. maar voel de bui al hangen. Maar vind dit echt super vreemd. Ik begrijp er niets meer van.
zeer vreemd meid, ik zeg jij bent gewoon zwanger!!! CB heb ik nog nooit van gehoord dat die vals positief waren....
Jee das echt raar! Kan me voorstellen dat je er super onzeker van wordt... Maar ik denk eigenlijk ook dat je zwanger bent... Succes met wachten!
Hallo dames, bedankt voor het meedenken en jullie bemoedigende woorden. net nogeens cb digitale test gedaan en ook nog eens een van predictor. Ze geven beiden nu negatief aan..... Ik begrijp het echt niet meer! Gister heb ik twee positieve testen in handen en vandaag twee negatieve pffff zie het even niet meer zitten
He das echt raar inderdaad. Het enige dat ik kan bedenken is dat je gisteren misschien met ochtendurine hebt getest en vandaag niet???
predictor moet je vergeten die is slecht!!! Testen mannen positief mee en weet ik niet wat!! Doe morgenvroeg een cb meid, en maak je niet te druk nu......altijd met ochtendurine testen
Goeiemorgen dames, Vanmorgen nogmaals met cb-getest en ook die geeft nu negatief aan!! Dus ik vrees dat ik woensdag toch met cb verkeerd positief getest heb. anders weet ik het ook niet meer!! Vind het in iedergeval echt raar! de bloeduitslag was nog niet binnen. Zit er echt eventjes doorheen, ik kom er gewoon niet met mijn volle verstand achter waar het mis is gegaan?? liefs
ja dat is vreemd meid.......even de bloedtest afwachten aar ik denk ook dat de cb vals positief was helaas....
of je was wel zwanger...en het is toch een vmk geworden.... maar ik zou ook bloedtest afwachten dan weet je het zeker...sterkte
hey meid, ik zou de bloedtest even afwachten, want ik ben mijn vertrouwen in die testers echt kwijt! ik was een week overtijd en heb 2 test gedaan alle 2 negatiev en toch voelde ik me zwanger heb derict huisarts opgebled en laten bloed trekken 2 dagen nadien resultaat gehoord en ik was zwanger! dus ik heb geleerd dat alles kan! groetjes nathalie
@nathalie dankje voor je berichtje! Het enigste wat ik kan doen is wachten op de bloeduitslag. Maar ga er vanuit dat het niet zo zal zijn. Opgeven doe ik toch niet hoor!! Volgende maand beter!! liefs
heel veel goodluck en een dikke knuffel! jeetje ontzettend naar wat je allemaal moet doorstaan om een kind te mogen krijgen