Heb je een foto van de testen? Als het nog steeds een knalstreep is dan zou ik me niet al te druk maken. Zelf had ik twee keer een super knaltest en daarna heb ik niet meer getest om onzekerheden te voorkomen. Dit was mijn test met avondurine
die test van zo straks is zoals die jij nu plaatst en heb hier een foto van mijn oude test (die ik als 1 na laatste had gemaakt)
Ik denk dat je bij zo'n test best veel hcg al hebt, als het volgende week minder zou zijn dan zou ik me pas druk gaan maken. Ik weet dat het heel moeilijk is want ook ik heb me tot m'n eerste echo heel onzeker gevoeld. Maar door te blijven testen wordt die onzekerheid alleen maar meer. Deze kruidvattest was mijn laatste, ik heb een CB met kruis gedaan, babyboomshoptest en een cb digitaal zonder indicater. Ook genoeg testen maar na de KV geloofde ik het wel, ohja de moeders voor moederstest vergeet ik even toen was ik ook 7 weken en die knalde er ook van af. Mijn hcg was waarschijnlijk wat hoger omdat we een tweeling krijgen maar dat wisten we toen nog niet. Mijn testen staat in mijn album
Hier was de knaltest het t streepje donkerder dan het c streepje Vorige week (7weken ) was hij ook wat lichter. Vandaag echo gehad en zit echt wel goed
ik heb alle testen van cb paar keer gekocht, die van kruidvat koop ik elke keer als ik daar ben, sensi test ook nog paar testen besteld 2 weken terug.. weetje wat het is denk ik.. ik heb voor ik mijn dochtertje kreeg 2 miskramen gehad, kon het goed een plekje geven.. maar zodra ik zwanger ben, ben ik gewoon elke keer bang, bij mijn dochtertje had ik die angst tot aan de bevalling
Hoi Noena, Ik weet precies wat je bedoelt. Ik heb ook eerst een miskraam gehad. Meteen erna weer zwanger geraakt en heb me suf getest. Zodra ik me een beetje minder zwanger voelde, meteen testen. Had ook knaltesten en plotseling had ik een lichtere ertussen. Paniek...paniek! Dagen in onrust gezeten. Totdat ik echo kreeg met 7 weken en er een mooi knipperend hartje te zien was. Dus tip.....NIET DOEN! Je maakt jezelf echt gek. Zolang je geen reden hebt om te denken dat er iets mis is, stoppen met testen. Ik weet het..het is moeilijk. Je wil gewoon die bevestiging. Maar helaas kan niemand die je geven totdat je de echo hebt gehad. Het blijft emotioneel gezien moeilijk als je een miskraam hebt gehad, ik weet het!! Heel veel succes. Maar het is vast allemaal prima. SUCCES!!!!!
ik heb toen ook een test gedaan met ongeveer 7 weken en toen was ie ook erg licht maar kijk nu bijna 17 weken en alles is goed dus meis raad je aan niet meer te testen en lekker genieten van je zwangerschap...
hey noena. wanneer heb je je eerste echo?? anders misschien vragen,of je zo snel mogenlijk een echo mag. hier ook 2 miskramen gehad. ben ook altijd bang,dat het fout gaat. heb dinsdag mijn eerste echo gehad,met een mooi kloppend hartje. wat happiness ook zegt,je maakt je helemaal gek meid. je zit zo in spannig,dat is ook niet goed. ik hoop dat je snel een echo heb,en dat je onzekerheid dan een beetje weggaat. zou me niet teveel zorgen maken hoor. je testen zijn echt wel mooi hoor.
He meiden, herkenbaar die onzekerheid. Bij mij ging het pas weg toen ik zelf de kleine kon voelen (2x pas na 20 weken). Ik denk dat het sowieso spannender is voor meiden die al langer op een zwangerschap gewacht hebben en / of waarbij het een keer of vaker mis is gegaan. Heel veel succes met afwachten en maar niet teveel testen xMarilene
woensdag een echo en wacht dat gewoon rustig af, ik denk dat ik mezelf gewoon zit gek te maken (ben ik goed in) @alle dames, thnx voor jullie reacties
hey meid. ik ga voor je duimen hoor voor je morgen. ik hoop dat je mooie echo heb,en dat je dan eindelijk een beetje kan genieten. want die onzekerheid is ook niks.
update.. net bij de vk geweest, en het zit goed, het is zelfs een 2ling, we hebben 2 kloppende hartjes gezien.. de vk begrijpt het ook niet dat die testen dan lichter zijn geworden..
dankje, ga nu echt geen testen meer doen.. over 4 weken krijg ik nog een keer een echo om het te bevestigen dat het echt een 2ling is
Vlinder ik vraag me af waar jij je zwangerschpstest gehaald hebt? Ik kan die nergens vinden (dus die jij op je avatar hebt staan) Noena fijn dat alles goed was! Gr Angelique