Hey meiden, Ik heb even jullie reactie nodig! Ik heb vanmorgen een Sensitest extra gevoelig gedaan op 12DPO, maar dit kan ook 11DPO zijn. Dat komt doordat we in een fertiliteitstraject zitten vanwege mijn PCOS en geen eigen cyclus. Op donderdag 9 april bleek mijn ei 17 a 18mm (na stimulerende injecties) en mocht ik een injectie zetten om de eisprong op te wekken, die binnen 24-48 uur optreedt, maar meestal binnen 36-48 uur. Dat is dus vrijdagavond 10-4 of zaterdag 11-4. Ik heb geen NOD omdat ik geen eigen cyclus heb en dus de LF niet weet, maar ik ging ervan uit dat vandaag 12DPO is, maar het kan ook 11 zijn. De injectie voor de eisprong bevat hcg wat maximaal 10 dagen in je lijf blijft. Morgen is het twee weken geleden dat ik deze zette, dus ruim buiten de 10 dagen. Vanmorgen zag ik zowaar een licht streepje op de Sensitest dipstick! Gisteravond had ik met afvegen een inimini beetje doorzichtig waterig roze. Vanmorgen ook zeer weinig doorzichtig waterig lichtbruin. Ik heb toch de test gedaan en kreeg een streepje. Ik weet niet wat ik ervan moet denken maar ik ben er onrustig van! We zijn al 4 jaar bezig en bijna de hele periode met medische hulp en tot nu toe nog nooit een positieve test gehad. Heeft er iemand ervaring met bovenstaande? Zien jullie een streepje? Met het blote oog us het geen tuurstreep maar met mijn telefoon kreeg ik het lastig vastgelegd. Bedankt voor je reactie alvast <3
Oh wat is dit spannend zeg. Vind het streepje erg duidelijk voor twee weken na ovitrelle (?). Als je het aankunt om zo lang te wachten, test dan overmorgen nog eens, dan zou het streepje duidelijker moeten zijn. Ik duim voor jullie.
Zie best duidelijk een streepje. MSS even een andere test halen. Een digitale of predictor. Best namelijk niet zo,n fan van sensitest. Ik teste in de ochtend met sensitest met een nog lichter streepje en in de middag met een andere test heel duidelijk. Spannend, succes
Dankjulliewel! Gisteren had ik een Kruidvat 2v5 en daar zag ik nog niks op. Maar ik weet de gevoeligheid van die niet. Deze is 10mlU geloof ik. Ik heb nog een berg van die Sensitest liggen, ik kijk morgen weer. Als het oploopt kan ik nog een KV 2v5 doen. Nu hopen dat 't bloed verder uitblijft!
Ik kon me niet bedwingen, ik had nog een Kruidvat 2v5 in huis. Gisteren had ik die gebruikt met ochtendurine en spierwit. Zojuist met middagurine weer getest en binnen 5 minuten een heel licht streepje. Sowieso morgenochtend maar weer verder testen
Kruidvat is iets gevoeliger dan sensitest Ik vind het een mooie steep! Gewoon doortesten met dezelfde test! Ik heb deze test gehad (ochtend 3e urine) afgelopen dinsdag met 11 dpo ook (positieve ovulatietest 9 april). 8 dpo sensitest middagurine was mega nagatief btw..
Mooie test Lieverding! Mooie test Lieverding! Ik hoop dat de mijne zullen oplopen. Eerst maar slapen en morgen testen!
Ik zie mooie streepjes! Zowel op je Sensitest als de KV2V5. Ik had met 11 dpo een soortgelijk streepje op de Sensitest. Duimen voor een mooie oploop!
Dankjewel! Dat geeft hoop. Had je de dag erna al een duidelijkere test? Of heb je toen niet getest? Ik wil het elke dag even bijhouden. Vanwege overzichtelijkheid op 't forum zal ik verder even netjes mee posten in het algemene topic over de foto's van testjes
Ja, ik heb toen ook oploop getest tot 14 dpo en toen had ik een knaltest. Als je wil kan ik m'n oploop laten zien?
Ja echt he! Ik had toen echt even een oh wauw moment. Hopelijk bij jou inderdaad ook. Ga heel hard duimen voor je