wanneer starten prikken met iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sanyi, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Bedankt mana87!

En succes morgen Kubbeltje85

2. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Sanyi: Succes vandaag, laat je even weten hoe het gegaan is?

Kubbeltje85: Hopen dat ze mooi doorgroeien, ik ga duimen!

Pascale: Welkom en succes met spuiten

3. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Hee meiden,

Dank jullie wel. Alles is goed gegaan. We hadden 38mln zwemmers na bewerking waarvan 49% a kwaliteit. Dus top. Nu hopen dat alles optijd is geweest en weer 2 1/2 week wachten.

Pascal welkom en succes. Hoeveelste poging is dit voor jou?

Kubbeltje, hopelijk heb jij morgen een mooie echo.

Schattig en mana, hoe voelen jullie je?

4. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Fijn dat jullie zo'n goede score hadden en alles goed is gegaan.
    Nu weer 16 dagen wachten? Hopelijk zijn ze snel om!!

Ja ik moet morgen om 9:15 ben heel erg benieuwd of ze allebei aan het groeien zijn en of we inderdaad vrijdag op mijn verjaardag de inseminatie hebben. Het moet gewoon goed komen deze keer, gisteren in drievoud goed nieuws gehad, dus ik vind dat we dat gewoon doorzetten deze maand hihihi

5. agols

agols Actief lid

24 apr 2012
    126
    0
    0
    Wij gaan volgende maand beginnen met iui. Op dag 11 leren ze me pregnyl spuiten.
    zagen jullie er ook tegenop?

6. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Ik hoop niet dat je hem dan ook al echt moet gaan zetten Agols, want dat lijkt me een beetje vroeg.....

In eerste instantie heb ik het niet zelf gezet, maar heb ik het mijn zus laten doen. Toen ik uiteindelijk ook dagelijks hormonen moest gaan spuiten heb ik de knop toch maar omgezet en het valt reuze mee! Succes!!

7. agols

agols Actief lid

24 apr 2012
    126
    0
    0
    Ze gaan eerst de folikel meten. Maar denk dat ik de dagen erna toch wel zou moeten prikken. Met een cyclus van 28 dagen?
    Weten jullie hoevaak je de pregnyl moet prikken? Dat hebben ze me nog niet uitgelegd.

8. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Pregnyl zet je 1 keer wanneer je eisprong er bijna aankomt om te zorgen dat hij binnen maximaal 48 uur komt.

Als je een cyclus van 28 dagen hebt zet je de pregnyl rond dag 13 afhankelijk van je echo's......

9. agols

agols Actief lid

24 apr 2012
    126
    0
    0
    Oke, dan heb ik het toch goed in mijn hoofd.. hihi. Soms gaat de helft langs me heen op zo'n gesprek.
    Hoe gaan jullie om met spanningen? Ik ken niemand die in deze behandelingen zitten. De buitenwereld snapt het dan ook vaak niet.
    opmerkingen als je moet er niet te veel mee bezig zijn etc, komen vaak voor... maar dat kan niet lijkt me. Soms wel frustrerend...

10. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18

Nou sanyi dat is weer een goede score... ik ga ook weer duimen voor jou :)

Ja ik voel me wel goed afgelopen paar dagen toch wel wat krampjes en buikpijn gehad. Ik hoop natuurlijk dat dat een goed teken is maar ik hoop er maar niet teveel van. Normaal gesproken moet ik morgen ongesteld worden. Ik ga wachten tot zaterdag met testen iig. Mocht dat nodig zijn.

11. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Kubbeltje succes morgenvroeg ben benieuwd :-D

Agols ook welkom hier... veel succes met je eerste poging en met het prikken van de Pregnyl. ..

Schattig hoe is het met jou??

12. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Spannend kubbeltje, lekker vroeg in ieder geval. Ik ga duimen voor je. Hoe mooi zou het zijn als de iui op verjaardag raak is.
    Ik denk dat ik 17/18 dagen aanhou, aangezien ik niet weet wannerr hij springt.
    Ik temp deze maand weer, dus over een paar dagen weet ik wanneer hij gesprongen is.
    Pregnyl op dag 11 zetten is voor mij niet gek hoor, als morgen de iui had kunnen hebben had ik hem nu zelfs op dag 10 moeten zetten.

Ja mana het is gewoon echt lastig. Ik had deze maand al vroeg krampjes enzo. Normaal nooit, dan ga je toch weer denken. De maand dat ik zwanger was, was ik er heilig van overtuigd dat ik ongesteld ging worden. Het vrouwenlichaam............... ik hoop dat je morgen komt vertellen dat je niet ongi bent.

Agols, spannend hoor. Pregnyl heb ik zelf nog niet gezet, maar het hele prikken vind ik zelf niets voorstellen. Prik je nu niet iets om de groei van je eitjes te bevorderen? Hoe ga ik om met de spanningen. Hmmm ik praat veel met mijn vriend en ook vrienden. De ene begrijpt het beter dan de ander. En ik haak sinds kirt. Werkt rustgevend. Buitenwereld snapt het vaak idd niet.

13. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Spannend mana!!!

Agos ik heb gelukkig hele lieve vriendinnen en familie waar ik altijd mn verhaal kwijt kan buiten mn vriend natuurlijk.
    En een aantal zitten/zaten in hetzelfde schuitje dus dat is wel extra fijn.

14. agols

agols Actief lid

24 apr 2012
    126
    0
    0
    Dat is fijn.. ik heb ook veel goede vrienden, maar helaas heeft het me ook 1 vriendschap gekost. Lang verhaal...
    ik spuit nu nog niks? Jullie wel? Alleen de pregnyl straks dus. En dam de iui...

15. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Jeetje das rot zeg!! Dat kun je er toch echt niet bii gebruiken.....

Ik spuit nu GonalF hiervoor spoot ik Fostimon en daarvoor slikte ik Clomid.

16. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Duim duim voor mana en kubbeltje vandaag!

Agols, ik spuit 75eh gonalf. Een vriendin kwijtraken aan jr kinderwens. Dat is wel heel erg.

17. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Thanks allemaal!! Zit nu weer vol spanning in de wachtkamer brrrr hahaha

18. agols

agols Actief lid

24 apr 2012
    126
    0
    0
    Succes kubbeltje...

was idd erg heftig, ze vertelde dat ze zwanger was, en ging vervolgens de hele avond door over baby praat. (Balen dat ze geen wijntje meer mocht, kwaaltjes, wiegjes etc) Terwijl wij net in de eerste onderzoeken zaten. Dag erna vroeg ze wat ik er van vond dat zij nu zwanger was.. eerlijk aangegeven dat ik het haar erg gun, maar het moeilijk vond om het er een hele avond over te hebben... toen kreeg ik een hele bak ellende over me heen. ik zou jaloers zijn, het ze niet gunnen, egoistisch etc...
    de boot heb ik afgehouden, ondertussen is haar dochter nu een half jaar.

19. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Vreselijk, dan ben ik misschien hard, maar dan is het misschien maar goed dat jullie geen vriendinnen meer zijn. Ik zou zo'n vriendin in ieder geval niet willen.

Ik had 1 eitje van 20mm 1 eitje van 16mm en 2 van 10mm maar dat was niet zo erg, want die gingen toch niet meer meedoen, nou dat hoop ik dan maar pffff spannend man!! Vrijdag moet ik weer voor een echo, maar ik verwacht dat ik tegen die tijd al wel een positieve ovulatietest heb, dus we hopen nog steeds op een verjaardagsinseminatie!!! ;)

20. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Mana hoe is het bij jou???

Deel Deze Pagina