Hmmm kubbeltje, misschien ziekenhuis bellen. Als jij in mijn ziekenhuis zou zijn, had je vanavond de pregnyl moeten prikken. Zijn je ovu testen wel bijna positief?
Maar ik ben vanmorgen nog in het zkh geweest...... Op mijn ovutest van vanmorgen was nog vrij weinig te zien dus ik ben benieuwd naar die van vanavond. Vind dit wel weer zwaar K....
Volgens mij krijgt niet iedereen altijd een positieve test. Ik weet niet meer bij wie dat is, maar iemand zegt altijd, dat ze de iui op een bepaalde datum krijgt en als de ovulatietest positief zijn krijgt die de iui eerder. Of je voelt het groeien, maar ik begrijp je onzekerheid nu. Ik vind persoonlijk 20mm aan de van grote kant om niks te doen.
Afgelopen keer dacht ik trouwens dat ze maandagavond al sprongen terwijl ik dinsdag pregnyl moest spuiten. Toen waren ze die ochtend 16,5. Maar die zondag was de ovutest bijns positief en de volgende dag alweer negatief.
Nou over het algemeen zijn die testen bij mij altijd in hetzelfde verloop zeg maar alleen deze maand dus niet. En de arts zei vanmorgen wel dat het vanavond al positief kon zijn, maar dat het ook nog 2 dagen kon duren. De pijn is nu weer weg en met een eisprong duurt dat normaal gesproken bij mij langer, dus ik denk dat het dan toch groei is geweest van 1 van de 4. Maar 20 is nog niet zo'n overdreven grootte hoor, tenminste bij mij worden ze meestal nog wel iets groter voordat ze springen, maarja dit is de eerste keer GonalF natuurlijk dus kan altijd anders zijn. We bekijken het maar van de positieve kant, als die grote is gesprongen hebben we er nog 1 of 2 of 3 hahaha
Geen idee lijkt mij wel toch? Ik bedoel die van 16 groeit toch ook gewoon door tot hij moet springen? Heb het eigenlijk nooit gevraagd eerlijk gezegd.....maar aan de andere kant, je hebt maar 1 eisprong denk ik....... Ik ga er maar niet meer teveel over nadenken, daar word ik alleen maar nog onzekerder van hahahaha ik test vanavond wel en ik zie het wel wat er gebeurt.......
Ja precies! Lekker ontspannen. Ik ben heb net trouwens contact gehad met een meneer die aan phytotherapie doet. Op aanraden van 2 collega's van mijn vriend, hem gebeld. Beide hebben er heel lang over gedaan om zwsnger te worden. Deze man stelt een mix van vitaminen en mineralen vast, wat helpt om zwanger te worden. Ik krijg nu een potje thuis gestuurd en volgens hem moet ik binnen 2 maanden zwsnger zijn. Nou ik ben benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte.
Nee wij ook geen kinderen. Ook nog nooit miskraam gehad. Dus weet ook echt niet of ik zwanger kan raken. Hoop het zo. wat erg van je moeder sanyi sterkte!
Dat is een mooi resultaat, nu hopen dat je straks een nog mooier resultaat mag krijgen. Ik voel me verder prima, al neemt de spanning weer toe. Mijn menstruatie komt altijd 11 dagen na de IUI. Dit betekend dat maandag mijn menstruatie zou moeten komen en dat schiet al weer op.
Agols: Welkom bij de club en klets gezellig mee. Ik ben 1 dag niet op het forum geweest en kan meteen 5 pagina's gaan lezen{hihihi}, gezellig hoor meiden.
Wat het precies is, vind ik lastig uitleggen omdat ik het zelf ook niet zo goed weet. Die mr, lamers heet ie, legde uit, dat bij veel vrouwen de hormoonhuishouding niet goed in staat is, om het vruchtje vast te houden. Dmv die preparaten is je hormoonhuishouding optimaal. Die mr, is een beetje apart, maar daar was ik al voor gewaarschuwd. Hihi Ik zei net tegen mijn vriend, ik geloof niet dat dit dan oppeens het wondermiddel is, maar dat het misschien voor een bepaalde groep vrouwen wel werkt. Ik heb ook bijv. Bij een osteopaat gelopen, en na de laatste behandeling was ik zwanger. Op dit moment drink ik granaatappelsap, dit schijnt de innesteling te bevorderen. Ik probeer gewoon van alles. Vrijdag krijg ik het binnen. Ik stuur dan wel ff een foto mee.
Vandaag gingen we hard he! Had niet zo'n zin in werken. Wat lijkt me dat heerlijk zo'n korte lf. Maar nu word ie 9 maanden Weer enorm spannend!!!!
Nou mensen voor mij is deze ronde ook mislukt helaas :'( morgen weer een Uitgangsecho en wil gelijk even een gesprek aanvragen voor ivf/icsi zodat als het moet we direct door kunnen... En waarschijnlijk krijg ik bij de laatste twee pogingen ook van die bolletjes...
Aaaah mana wat jammer!!! dikke knuffel!! Maar bedoel je van die bolletjes die je ook bij ivf/icsi krijgt na de tp? Ben benieuwd naar je gesprek!