Ja die bolletjes ja... daar had de verpleegkundige het over dat ze dat vaker doen om na de eisprong alles te ondersteunen ofzoiets. Maar dat hoor ik dus morgen. Je snapt gewoon niet dat het met 4 follikels en goed zaad gewoon niet lukt!! Frustrerend is het! !!
Ja dat kun je wel zeggen grrrr!!!! Snap er ook niks van....... Maar dat ga ik ook eens vragen dan dat kan alleen maar helpen.
Ahh wat balen zeg! Ik moet volgende week vrijdag voor leren pregnyl prikken, en folikel meting... begint steeds spannender te worden. Ben nu aan het werk maar totaal me kop er niet bij.... blijft dat zo? En wat zijn bolletjes?
Ach nee mana. Verdorie. Hele dikke knuffel voor jou. Het is zo moeilijk te bevatten, de cijfers zijn goed. Maar waarom lukt het dan niet. Ik ben heel benieuwd naar morgen! Verwen jezelf vandaag maar ff goed!
Utrogestan ( bolletjes ) helpt tegen vroege miskramen en het ondersteunen van een innestelling. Deze moet je vaginaal inbrengen meestal 3 X daags 2 bolletjes.... schijnt alleen dat je dan wel veel meer afscheiding krijgt maar ja als het helpt wat maakt het uit...
Bij ons in de kliniek doen ze dat meestal alleen bij de laatste twee pogingen. Tenzij de gynaecoloog het niet nodig vind natuurlijk. Bij mijn vorige inseminatie begon de verpleegkundige erover en ging het in mijn dossier zetten dus dat gaan we denk ik morgen dan bespreken.. Dus ik zie het wel als zij denkt dat het goed isdan ga ik dat wel proberen. Het enige nadeel is wel dat je dit dan tot je 12e week van je zwangerschap moet blijven doen... maar goed dat heb ik er graag voor over Dus morgenvroeg weet ik meer....
Kubbeltje, hieper de piep hoera! Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Had je al een positieve ovulatietest gehad? Vandaag IUI? Mana succes straks. En yes het is bijns WEEKEND!!!!!!!! vanmorgen gaf mijn temperatuurkaartje aan dat ik idd mijn ei dinsdag heb gehad. Alleen wat ik appart vind is dat ik al 3 dagen 36,9 meet, terwijl mijn temp na ei altijd boven de 37 stijgt. Maar ja, ik heb diverse signalen dat dinsdag mijn ei is geweest. Nu gewoon verder braaf afwachten.
Dankjewel Sanyi! Wij hebben vandaag weer een echo gehad, aangezien mijn test maar niet positief werd. Er zitten 4 eitjes dus de behandeling wordt voor deze maand gestaakt. Heerlijk nieuws zo op je verjaardag, kan niet beter......... :'(
Nee meen je niet. Hoe groot zijn ze dan? Dat is altijd niet leuk, maar vandaag al helemaal niet. Krijg je nu iets je ongi op te wekken?
1 was 27, en de rest 18, 16 en 14,5 dus ja dat is echt veel te veel Precies, lekkere timing weer hier pffff nee ik moet nu gewoon beschermd vrijen de rest van de maand ofzo en dan wachten tot in ongi word en dan weer op dag 3 een echo om te zien of alles weer rustig is. Vanmiddag bellen ze wel om door te geven welke dosis ik de volgende keer krijg........
27! Wat groot, maar die van 16 en 14,5 kunnen toch nooit rijp worden meer? Laatst had ik er ook 4 maar waarvan 2 13,5 waren en ik kreeg toch de iui. Apart hoe het zo kan verschillen per ziekenhuis. Echt klote.
Ik ben vanmorgen geweest en had een cyste... wat wel te verwachten was na 4 follikels. Nu maandag terug komen en mocht ie weg zijn dan alsnog starten en anders een rust maand ( is ook wel is fijn ). Ik moet dus wel die bolletjes met mijn volgende poging. Het is eigenlijk voorbereiding op ivf want dan MOET je ze ook gebruiken... 17 december heb ik een ivf informatie gesprek en dan kunnen we in Januari beginnen