wanneer starten prikken met iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Sanyi, Jun 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

Oct 30, 2013
    438
    0
    0
    Nou, bij ons tellen ze vanaf 14,5 dus daar zaten ze allemaal binnen helaas. Maar idd die van 27 was ook al veel te groot dus dat was ook nooit van fatsoenlijke kwaliteit geweest.
    Wel beter dat het er 4 waren en niet 3, want dan hadden we de knoop zelf moeten doorhakken en mijn vriend neigde dan naar niet door laten gaan, dus dat heeft ons weer een hoop discussie enz bespaard..........

2. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

Oct 30, 2013
    438
    0
    0
    Ja teveel idd dus hopelijk krijg ik nu geen last van OHSS, want dat zou het drama wel weer helemaal compleet maken......

Maar ik hoop ook niet dat er nu een cyste komt net als bij mana en de kans groot is op weer een verplichte rustmaand, want daar zit ik echt niet op te wachten.

Pffff ik had veel verwacht, maar dit toch niet....... :(

3. agols

agols Actief lid

Apr 24, 2012
    126
    0
    0
    Weetje ook waar overstimulatie vandaan komt? Echt balen voor je! Kop op he!

4. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

Oct 30, 2013
    438
    0
    0
    Ja van de hormoonspuiten he, te hoge dosis.
    Volgende keer moet ik 100 spuiten ipv 112,5.

5. agols

agols Actief lid

Apr 24, 2012
    126
    0
    0
    Bah!

6. Schattig

Schattig Actief lid

Jun 20, 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Kubbeltje: dat is echt balen! Dikke knuffel!

Ik had gisteravond een zeurende pijn in mijn onderbuik en heel veel steken in mijn liezen. Vandaag nog heel veel steken. Ik heb gisteravond gewoon een kruik gepakt want het was echt niet fijn.
    Het kan bijna niet van mijn menstruatie zijn want die zou ong. zondag of maandag moeten komen.Wat zou het kunnen zijn.
    Wat kan je lichaam toch gek met je doen!!

7. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    1,042
    3
    38
    Schattig, ik hoop dat je last heb van innesteling. Spannend meid. Duim duim duim
    Kubbeltje, ik duim voor jou dat je dan geen cystes overhoud aan deze maand.

8. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    1,042
    3
    38

Grrrrr hopelijk is ie morgen weg.

9. mana87

mana87 Actief lid

Jun 3, 2013
    335
    20
    18
    Nou helaas hij is niet weg... maaaaar er groeit wel een mooie follikel aan de andere kant dus we doen een poging in eigen cyclus :) en dan alleen met Pregnyl... en zoals het er nu uitziet heb ik zaterdag de iui... Donderdag heb ik weer een fm meting...

10. mana87

mana87 Actief lid

Jun 3, 2013
    335
    20
    18
    Schattig hoe voel je je????

11. Schattig

Schattig Actief lid

Jun 20, 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Het is heel raar. Vanmorgen toen ik uit bed kwam had ik 1 druppel bloed is mijn mandverband{vandaag is het 11dagen na de behandeling en dan komt altijd mijn menstruatie}, ik dacht dus nou mijn menstruatie is weer begonnen! Ik moest even huilen, Ik het ziekenhuis gebeld voor een afspraak voor de Fm-meting.
    Nu ben ik al een paar keer naar het toilet geweest en helemaal geen bloeddverlies:(, dus ik weet het niet meer!!!!

Mana87; balen dat de cyste niet weg is, hopen dat je op deze manier zwanger raakt!

12. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    1,042
    3
    38
    Mana, bah.gelullig wel een mooie follikel. Hopelijk doet die zijn werk en hoef he niet voor ivf.

Ooooooooo spannend schattig. Wanneer ga je testen als je niet ongesteld wordt?

@hier, ziek, vannacht hele nacht lopen spugen. Gelukkig niet heel misselijk meer, maar voel me wek beroerd.

13. mana87

mana87 Actief lid

Jun 3, 2013
    335
    20
    18
    Schattig wat spannend ik hoop voor je dat het de innesteling is ;) ik ga heeeeeeeel hard voor je duimen :-D

14. Schattig

Schattig Actief lid

Jun 20, 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Helaas heeft gisteravond de menstruatie toch doorgezet! Ik heb maandag fm-echo, ik ben benieuwd als er dan nog weinig groei is dan gaan ik meer Puregon spuiten.

Sanyi; ben je al weer een beetje opgeknapt?

15. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    1,042
    3
    38
    He verdorie schattig. Ik kreeg toch stiekem goeie hoop.
    Het wordt nu gewoon tijd voor een positieve test.

Ik voel gelukkig al veel beter dan gisteren.

16. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

Oct 30, 2013
    438
    0
    0
    Oh nee schattig!! Dikke knuffel!!

Nou ik heb het zkh nog gebeld of ze niet kunnen kijken of alle eitjes weg zijn en zo niet om dan alsnog pregnyl ofzo te geven maar dat doen ze dus niet.
    Nee je kunt weer lekker in alle onzekerheid afwachten in de hoop dat je menstruatie gewoon op tijd komt en er niks meer te zien is echt belachelijk.
    Ach ja je hebt nu al een maand niks en in het ergste geval wacht je toch nog een maand of 2........

Niet te geloven dit.......

17. mana87

mana87 Actief lid

Jun 3, 2013
    335
    20
    18
    Schattig wat kl*ten weer!!! Was ook de 4e poging van jou toch?

Sanyi wat fijn dat je je weer wat beter voelt!! Hoelang moet je nog tot je nod?

Kubbeltje ja ze doen er idd niks aan ik heb hetzelfde gehad met mijn eerste poging met fostimon. .. toen ook teveel follikels en daar twee cystes aan overgehouden dus toen nog een cyclus moeten wachten. Vreselijk is dat... ik ga voor je duimen dat je geen cystes krijgt :-D

18. Schattig

Schattig Actief lid

Jun 20, 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Mana87: Dit was de 4de poging, helaas! Op naar nummer 5. Ik ga steeds meer denken dat we IVF moeten gaan doen.
    Sanyi: Fijn dat het weer beter met je gaat.
    Kubbeltje85: Das balen en wachten duurt lang maar geef niet op!!

19. mana87

mana87 Actief lid

Jun 3, 2013
    335
    20
    18

Ja dat gevoel krijg ik ook steeds meer hoor. Maar kom op we hebben nog 2 pogingen we moeten de moed erin houden! !

20. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    1,042
    3
    38
    Kubbeltje, dat is echt vervelend ja. Dat afwachten steeds. Ben een beetje klaar met wachten.

Mana mijn nod is pas volgende week vrijdag. Ik zit nu op 8 dpo.

Share This Page