wanneer starten prikken met iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sanyi, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Vanmorgen weer een fm gehad en wat blijkt nou dat de gyno van maandag de follikel verkeerd had gemeten... heb er vandaag dus twee van 11 mm... en aan de andere kant zit nog die cyste. . Nou moest ik gaan bloedprikken om te kijken of die cyste nog hormonen op neemt. Zo niet dan mag ik alsnog gonalf spuiten en anders doen we het zonder hormonen. . Maar daar word ik vanmiddag nog over gebeld. ..

Heb vandaag een behoorlijke klotendag.. collega van mij vertelde me doodleuk dat zij ook is gestopt met de pil.. pfff ben zo bang dat ze eerder zwanger is dan mij :'( en vlak daarna laat ze me allemaal meubeltjes zien voor de babykamer .. waar ik dus helemaal niet tegen kan want misschien zit dat er gewoon nooit voor mij in.
    Ben dus erg down vandaag en heb erg veel moeite om aardig te blijven doen. Is dit normaal? ? Of ben ik gewoon egoïstisch? ?

2. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Hele dikke knuffel mana. Dit is heel normaal. Ik heb precies hetzelfde en kan er zo down van worden. Ik gun het iedereen, maar eerst mezelf.
    Vriendin vertelde in aug dat ze na de vakantie voor de 2e gingen. Inmiddels alweer 12 weken zwanger.
    Ik heb heel hard gehuild.
    Ik ben ook zo bang dat de neef van mijn vriend binnenkort zal vertellen dat ze zwanger zijn. Zijn in oktober getrouwd. Het gaat ze in zijn familie allemaal zo makkelijk af, terwijl ik voor alles zo moet vechten.

Weet zij het van jou?

Ik hoop dat je deze maand zonder hormonen mag. 2 van 11 is nu super.

Ik strooi wat geluk onze kant op.

WE ZIJN HET WACHTEN ZAT MEIDEN. HET IS ONZE BEURT.

3. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Ik weet niet of jullie hetzelfde hebben als ik. Maar ik koop niets en ga niet op zoek naar meubeltjes ofzo. Ik durf dat gewoon niet. Het enige wat ik voor een baby inhuis heb is het cadeau van mvm.

4. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Ja ze weet het wel van mij.. en ik kijk ook nooit naar meubeltjes of iets dergelijks. Ben veel te bang dat het gewoon nooit gaat lukken :(

5. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Ben trouwens gebeld en ik mag vanavond wel starten met gonalf de cyste neemt geen hormonen op :) en ze verwacht toch niet dat er dan meer dan die twee gaan groeien.. anders blijft er denk ik maar 1 over als ikbin eigen cyclus doe.
    Maandag weer een Fm..

6. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Yes mana dat is goed nieuws! Fijn zeg.

7. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Sanyi: Even een hele dikke knuffel voor je!!!
    Ik kijk ook niet naar babyspullen!!! Ik heb van mijn vorige zwangerschap nog wel een wieg staan maar die staat in een doos. En die staat nog net zo als hoe we hem toen der tijd hebben neer gezet.

Mana87: ik hoop dat ze mooi doorgroeien!!! Ik mag maandag ook,ik ben benieuwd.

8. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Hey meiden hoe is het hier?
    Mana, schattig, ik ben benieuwd naar jullie echo.

Het aftellen is begonnen. Over 5 dagen weet ik meer. Zaterdag en zondag werd ik steeds misselijk wakker en in de loop van de dag ook af en toe.
    Nu vandaag weer helemaal niets. Ik zit nu op 13 dpo, zit te twijfelen om toch eerder te testen. Ik ben een beetje klaar met dat gewacht.

9. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Erg he Sanyi?

Ik ben nu als het goed is aan mijn laatste week van de cyclus begonnen en hoop zaterdag gewoon ongesteld te worden.
    En als dat is gebeurd ga ik heel hard duimen dat de echo goed is en we "geluk" hebben gehad.

Succes met wachten, hoop dat je je nog kunt beheersen met het testen ;)

10. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Weet iemand trouwens of dat vrijverbod ivm teveel eitjes geldt tot je ongesteld bent geworden of alleen de eerste week na de eigenlijke IUI?

11. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Verschrikkelijk kubbeltje. Ik hoop dat jou ongi gewoon snel doorbreekt.

Ik denk dat het verbod nu niet meer geldt omdat je eisprong al geweest is en je niet meer zwanger kunt raken.

12. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Ja ik hoop het ook echt Sanyi.

Nee, dat idee hadden wij idd ook. Ik had het verbod afgelopen dinsdag al opgeheven, maar daar dacht mijn wederhelft toch anders over. Maar inmiddels hebben we het wel opgeheven hoor, vind het wel goed onderhand.........

13. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Bij mij is de echo goed gegaan.. wel maar 1 follikel maar goed dat moet genoeg zijn... Donderdag is mijn 5e iui...

Sanyi wat spannend!! Ik zou het niet durven om eerder te testen.. ohhh ben benieuwd wanneer ga je testen? ?

Kubbeltje ik ga voor jou duimen dat je direct kan starten!!

14. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Fijn dat je gewoon door kunt gaan Mana, spannend!
    Ik hoop dat mocht ik een cyste hebben dat ik dan ook gewoon in eigen cyclus nog een poging kan wagen, maar we gaan gewoon voor een schone echo!! :)

15. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Spannend mana! Beter 1 dan geen. Dit moet hem gewoon worden.

Ik weet nog niet zeker wanneer ik dan ga testen. Ik kijk per ochtend mijn bui denk ik aan :)
    Probeer het wel zo lang mogelijk uit te stellen.

16. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Sanyi; ik ga duimen voor je!!!
    Mana87; 1 is beter als geen, ik ga duimen voor je.

Ik ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest en ik had 1 follikel van 10,5mm, ik heb bloed laten prikken om te kijken of ik meer moet gaan spuiten. Nu belde ze net van het ziekenhuis en ik ga de ene dan meer spuiten en de andere dag minder{zo om en om}. Ze hopen dat er dan meer gaan groeien, ik ben benieuwd want ik hoop niet op overstimulatie.
    Donderdag heb ik weer een echo.

17. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Spannend schattig, succes!!

18. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige

Dank je!!! Hoe is het verder met je?

19. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Ik ben inmiddels weer wat bijgekomen het was echt een klap in mn gezicht
    Nu hoop ik dat ik dit weekend ongesteld word en dat alles goed is.

Maar had echt niet gedacht dat ik er zo'n grote opdonder van zou krijgen......

20. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Kubbeltje ik snap je helemaal. Het is toch een klap. Ik hoop echt dat je snel ongesteld wordt.

Schattig. Nou een mooi eitje. Hopelijk helpt de nieuwe manier van hormonen toedienen.

Meiden. Ik heb getest. Ik geloof het niet, maar ben zwanger. Vrijdag pas mijn nod, dus zou ook nog verkeerd kunnen gaan.

Deel Deze Pagina