wanneer starten prikken met iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sanyi, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Succes Mana!!

Nee, bij mij is er nog niks te zien, maar volgens mijn normale cyclus moet het pas zaterdag of uiterlijk zondag komen.
    Maar dat ik af en toe al ongi krampen heb is hopelijk wel een goed teken, dus we wachten het nog maar even af..........

2. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Mana87; hoe is het gegaan?

Ik heb morgen weer een echo, ik ben benieuwd hoe het ervoor staat! Of ik niet teveel hormonen heb gespoten!!!

Sanyi; ik hoop voor je dat alles goed mag gaan en dat je een prachtige echo mag hebben!!

3. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Ja ging goed en een goede score weer:D vanaf vanmiddag moet ik de utrogestan gaan gebruiken hopen dat dat wat goed doet:(

Ben benieuwd naar je echo... maar zal vast goed komen!

En nu weer op het wachtbankje;)

4. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Ben benieuwd of die bolletjes effect gaan hebben, spannend Mana!!

5. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Goed zo mana, superscore! Nu lekker rustig aan doen.

Ja erg spannend schattig.

6. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Ohhhh volgens mij heb ik zojuist voor het eerst een eisprong gevoeld :-o

Paar steekjes achter elkaar... voelen jullie je eisprong? ?

7. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Wat goed mana! Ja ik voel hem ook, niet altijd, maar afgelopen iui voelde ik hem om half 8 s'avonds. Een paar felle steekjes achter elkaar.
    Nu weet je zeker dat de timing perfect was. De zwemmers liggen op de loer!

8. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Heel veel succes vandaag schattig. Ik hoop twee mooie folikkels!

Duim duim!!!!!

9. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Bedankt!!!! Ik moet er om 11.00uur zijn! Ik laat weten hoe het was.

10. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Succes!! Bij mij begint de ongi te komen denk dat het morgen of zaterdag doorbreekt dus maandag echo........

11. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Hoi meiden,

Ik heb een echo gehad en ehb as woensdag de 5de IUI.
    Ik had vandaag een andere arts en deze zag een afwijking op de echo. Hij wou dit naarder onderzoek en ging met zijn hand naar binnen om te voel{jajaja}. Hij stelde ook veel vragen over buikpijn en mijn menstruatie. Tijdens het voelen drukte hij aan een kant een zag dat dit pijnlijk voor mij was en aan de andere kant drukte hij ook maar dat was niet pijnlijk.
    Hij heeft het vermoeden dat ik endometriose heb, 20december heb ik een afspraak met hem. Waarschijnlijk krijg ik een kijkoperatie en ga we over op IVF al zijn vermoedens kloppen. want IUI heeft weinig zin zo.
    Ik ben erg geschrokken, het duurt nog even voor dat het 20december is. Ik hoop dat ik een beetje rust kan gaan vinden.

12. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Wat heftig schattig!!! Maar als het dat idd is is het wel fijn dat ze dat nu ontdekken.

Heel veel sterkte met het verwerken van dit nieuws en ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat zodat je weet waar je aan toe bent!

13. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Schattig, wat een ongelofelijk rot bericht. Ook wel raar dat dit niet eerder is opgevallen.
    Ik heb zelf ook endometriose, maar gelukkig een milde vorm, het zit niet in mijn baarmoeder en op eierstokken.
    Een kijkoperatie heb ik ook gehad en dar viel erg mee. Als je iets wilt weten, moet je het maar vragen.

Heb je ook pijn tijdens de menstruatie als je naar de toilet moet?

Krijg je nog wel een echo voor volgende week? Hoeveel had je er en hoe groot?

Ik hoop dat de operatie gewoon niet nodig is!

14. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Bedankt voor jullie reactie!
    Ik wel buikklachten tijdens de menstruatie maar ik heb een hoge pijngrens dus neem ik neem het voor lief!
    Toen hij voelde, voelde hij veel hoppels en op de echo was ook weer een cyste te zien{bij de eierstok}, ik vermoed dat dit met elkaar te maken heeft.

Ik had twee follikels 1van 15,5mm en 1 van 14mm, ik krijg geen echo meer voor de IUI. Ik ga woensdag gewoon en hopen op een mooi resultaat maar ik heb er weinig vertrouwen nou in.

Sanyi:Hoe verliep de kijkoperatie en halen ze als ze iets zien dit meteen weg of moet je dan nog een keer?
    Hoe is het verder met je?

15. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Schattig , wat rot voor je! Ik hoop zo voor je dat het meevalt!
    En misschien is het deze poging wel gewoon raak!! Mijn duimen draaien voor jou... wel raar dat je geen echo meer krijgt? Straks ben je te vroeg of te laat..?

Maar twee follikels is echt super. Ik hoop echt dat het juist nu gaat lukken... moet gewoon :)

16. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Ik doe nu 2 keer per dag een ovulatietest en mocht deze postief worden dan heb ik natuurlijk eerder de IUI.

17. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Cystes kunnen idd de gevolgen zijn endometriose. Doordat ik steeds klachten had tijdens de menstruatie met naar de toilet gaan. Plassen voelde als een blaasontsteking en ontlasting ging ik door grond. Vaak puffend op de wc gezeten. In het begin dacht ik, dit hoort bij de menstruatie, maar uiteindelijk ben ik naar de huisarts gegaan. Toen was ik doorverwezen naar de gyn. Ik bleek toen een flinke cyste te hebben. Met een speciale pil, moest er 4 per dag. Ging de cyste weg en namen de klachten af.

Toen het bij ons niet lukte en ik een andere gyn had, had ik dit aangegeven en ik kreeg ook weer meer last. Kreeg ik een kijkoperatie. Bij mij was het niet nodig om iets wrg te halen, maar wat ik begreep van het meisje die naast me lag, word als het niet al te veel is meteen weggehaald, maar in haar geval was de boel compleet verkleefd en moest ze terugkomen voor een 2e kijkoperatie.
    Ik hoop echt dat het meevalt.

Ik hoop dat je een paar positieve ovulatietesten krjjgt. Ik vind het raar dat he niet nog een echo krijgt. Juist omdat je met je dosering bent veranderd.

Ik voel me wel goed. Het ene moment voel ik me goed, maar dat kan zo omslaan naar onzekerheid. Ik heb al 5 testen gedaan. Afgelopen nacht om 6 uur. Ze zijn echt heel mooi, maar ben zo bang dat het toch fout gaat.
    Verder ben ik soms heel misselijk, maar ook weer een hele dag niet.
    En ik lig snachts vaak klaar wakker. Dat had ik de vorige keer ook.
    Maar ik klaag niet. Hoe een mazzel heb ik dat het 2x raak is met 3 pogingen. Ik knijp echt in mijn handjes. Ik hoopbzo dat jullie snel volgen.

18. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Kubbeltje ben je al ongesteld?

19. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Jaaaa!!!:D Gisteravond laat dus morgen echo om 15:30.

20. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Yes!!!!!!! Zeker nog nooit zo blij geweest met je menstruatie?

Deel Deze Pagina