wanneer starten prikken met iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sanyi, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Kat met een u........ :)

Heb er helemaal genoeg van dus ik ga op zn vroegst pas eind januari weer terug naar het ziekenhuis. Hopelijk zijn die 2 lastpakken dan verdwenen. Als ik uberhaupt nog opnieuw ga beginnen, maar dat zien we nog wel.

2. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Ik kan me het zo voorstellen. Aan de ene kant ben je het zat en wil je stoppen, maar aan de andere kant ook weer niet natuurlijk.
    Ik hoop dat je snel weer beter voelt en dat deze "rust" je goed doet.

3. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Dankjewel Sanyi!

4. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Hey meiden,

Wat is het stil hier!!!
    Hoe is het met iedereen?

5. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Ja klopt. Ik voel me eigenlijk rot. Ik ben zo bang dat het weer mis gaat. De vorige keer kreeg ik erg last van mijn been. Dat heb ik nu weer. Precies ook bij 5 weken. Het is veel minder erg dan vorige keer, maar het maakt me wel bang.
    Ook de test die ik vanmorgen heb gedaan was ietsje lichter.
    Nu viel me net op dat ook de controle lijn op deze test veel donkerder is dan op de ander en dus dat het Test streepje uiteindelijk wel iets donker is dan de ander.
    Maar ik voel me zo naar. Kan eigenlijk alleen maar huilen.
    Ik vind deze onzekerheid verschrikkelijk.

6. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    @sanyi ik snap heel goed dat je onzeker bent. En dat je denkt van het zal toch niet weer.... Je kunt niks anders doen dan afwachten , maar ik duim heel hard voor jou dat alles helemaal goed gaat komen!!

Hier gaat alles verder goed... nog steeds aan het wachten. Aankomende week is het zover. Normaal moet ik het dit weekend worden maar als het goed is stelt de utro dat wat uit. Als ik het woensdag nog niet ben maak ik denk ik wel een goede kans. Officieel mag ik pas Vrijdag de 13e testen 16 dagen na iui is dat dan. Ik hoop dat ik het vol ga houden.

7. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Sanyi: Ik kan me goed voorstellen dat je onzeker bent. Probeer te ontspannen en een beetje te genieten{makkelijker gezegd als gedaan}! Ik denk als ik zwanger zou zijn precies hetzelfde zou hebben. Bij mij ging het toen mis met dik 13 weken en denk dat ik dan pas na 13 weken een beetje kan ontspannen.
    Een hele dikke knuffel!!!

Mana87: Dat word spannend deze week!!! Ik ga duimen voor je.

8. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Spannend allemaal!!

Ik heb echt met vlagen gruwelijke buikpijn.
    Hopelijk is dat een teken dat de cystes gaan verdwijnen.
    Misschien dat ik toch de eerstvolgende cyclus weer ga laten checken, want het begint toch weer te kriebelen........

9. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Hoi hoi, ik voel me weer iets rustiger. De testen heb ik weggegooid. Daar moet ik niet naar kijken. Hij was idd iets lichter, maar de test van de avond ervoor was weer donkerder. Alleen de test van mvm morgen.
    Ik heb mijn afspraak vervroegd naar vrijdag. Om nog een weekend te moeten wachten zag ik niet zitten. A.s vrijdag ben ik volgens de eerste dag van mijn menstruatie 6 weken en als ik vanaf mijn eisprong reken 6+3.

Jeetje schattig. Met 13 weken een miskraam. Heftig! En dan zo zuur dat het dan nog steeds niet weer zover is.

Mana, heb je het weekend overleeft?

Kubbeltje, nou dat zou fijn zijn? Als ik jou was zou ik toch een echo doen straks en dan pas bepalen of je nog een maand overslaat ondanks de cystes dan weg zijn.

10. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Jaaaa ik heb het weekend overleeft en vandaag ook! Maar ben me er wel van bewust dat het waarschijnlijk door de Utro komt... Op dit moment nog geen ongiekrampjes of iets dus hopen dat dat zo blijft. Mag Vrijdag pas testen :( morgen zit ik 14 dagen na pregnyl dus zou een gokje kunnen wagen maar ik durf niet. Te bang voor een teleurstelling!
    Dus ik zie wel zolang de ongie wegblijft hoe lang ik het vol houd.

Sanyi... vrijdag de echo dus? Spannend!!! Wachten duurt lang he.

Schattig. .. zo laat nog een miskraam bah wat erg moet er niet aan denken! Ga nu nog harder voor je duimen!

Kubbeltje... Volgende cyclus zijn je cystes vast wel weg. Heb ik ook 2 keer gehad !

11. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Yes mana! Dat is goed nieuws. Dat ken ik, wel testen, niet testen. Omdat je nu niet weet hoe lang je lf is, misschien proberen te wachten tot donderdag. Dan zit je op 15 dpo. Ze zeggen dat je 10-14 dagen na de iui je menstruatie moet verwachten. Ohhhhhh zo spannend! !!! Duim duim.

En ja wachten duurt lang. Gelukkig nog 4 nachtjes slapen en als jij het volhoud ook.

12. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Spannend Mana!!!

Ik moet vandaag om 10:40 een echo laten maken, want ik heb af en toe echt felle pijnscheuten en als ik me in bed omdraai of ver moet reiken om iets te pakken lijkt het wel alsof er iets bekneld zit. Gelukkig mag ik meteen komen om even te laten kijken, dat is wel heel erg fijn.

13. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Succes kubbeltje, ik hoop dat alles goed is. Fijn dat je zo snel terecht kon.

14. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Nou ik ben weer terug, ze zijn niet weg, maar ook niet gegroeid, ze zijn aan het slinken, maar of dat de pijn veroorzaakt weten ze niet zeker.

Ik moet nu paracetamol gaan nemen als de pijn te erg wordt en weer verder afwachten. Denk dat ik toch de volgende cyclus maar weer op dag 3 ga kijken, al is het maar om te zien dat ze nog verder geslonken zijn, al heb ik het liefst dat ze dan gewoon weg zijn.

Ze konden niet goed zien of er nu ook nog een "normaal" eitje aan het groeien was, maar naast die kleinere cyste zag ik wel nog 2 zwarte bolletjes, dus we gaan voor de zekerheid maar zelf aan de klus en dan zien we wel............

15. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Balen dat ze niet weg zijn maar wel fijn dat ze gaan slinken.
    Ik had ook een cyste en deze was weg maar ik heb toen heel veel pijn gehad.
    Nu heb ik weer een cyste, deze wordt dan ws veroorzaakt door de endometriose.

16. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Nou hopelijk niet al te veel pijn meer. Waarschijnlijk zijn ze straks na je menstruatie gewoon weg.

Wat een klote dingen die cystes.

17. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Ja dat kun je wel zeggen, daar zitten we toch helemaal niet op te wachten, maarja, hopelijk zijn ze straks weg en hebben we daarna de perfecte poging!

18. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Nou dames hier nog steeds niks... Nu wel een beetje een misselijk gevoel en beetje buikpijn... weet niet wat ik ervan moet denken. Denk als ik vandaag door kom dat ik misschien morgen wel ga testen...

19. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Zou het dan toch Mana??????????????????

20. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Ooooo mana, spannend!!!!! Ik ga zo hard duimen.
    Dit zou toch geweldig zijn!
    Ieeeehhhhhhhh

Deel Deze Pagina